Запис Детальніше

Управління розвитком туристичної сфери в умовах збройних конфліктів

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління розвитком туристичної сфери в умовах збройних конфліктів
Management of tourism industry development amidst armed conflicts
 
Creator Романова, А. А.
Romanova, Anna
 
Subject туристична індустрія
збройні конфлікти
туризм миру
сталий розвиток туризму
маркетинг територій
tourism industry
armed conflicts
peace tourism
sustainable tourism development
marketing of territories
 
Description Досліджено наслідки збройних конфліктів в різних країнах світу у контексті
зменшення міжнародних туристичних потоків. Зроблено порівняльний аналіз падіння
обсягів міжнародного туристичного ринку в Грузії та Україні в результаті
зовнішньої збройної агресії.
Проаналізовано та схематично зображено негативний вплив збройних
конфліктів на туристичну індустрію. Наведено заходи грузинської державної
політики у сфері туризму щодо подолання негативного впливу на туристичну
привабливість.
Сформульовано універсальні антикризові заходи для Стратегії туристичного
розвитку, які поділяються на 10 основних напрямків: маркетингові дослідження;
реклама та PR; прес-релізи; виставки та ярмарки; IT-технології; ціноутворення;
стимули; гарантії; просування; варіювання турпродуктів. Надано рекомендації щодо
управлінням розвитком туристичною сферою в умовах збройних конфліктів.
Starting from 2014, Ukraine has experienced a significant decline in
inbound tourism flows, which has badly affected the socio-economic indicators of the
country’s development in general. Decrease of the development of the Ukrainian tourism
industry is linked to the deterioration of the image of Ukraine in the world due to the
perception of danger because of the armed conflict in the Donbass, mass protests in Kyiv, as
well as contract killing in the capital. Therefore, to restore the tourism and investment
attractiveness of Ukraine, it is necessary to develop effective tools for managing the tourism
sector in conditions of armed conflict. Based on the proposed mechanisms, an anti-crisis
strategy of tourism branding of Ukraine should be created on the basis of security measures
and protection of tourists, as well as the formation of a safe image of the country.
 
Date 2018-08-09T06:15:43Z
2018-08-09T06:15:43Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Романова А. А. Управління розвитком туристичної сфери в умовах збройних конфліктів / А. А. Романова // Modern Economics. - 2018. - № 9. - С. 93-104.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет