Запис Детальніше

Реалізація концепції доданої академічної вартості в ракурсі становлення економіки та суспільства знань

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація концепції доданої академічної вартості в ракурсі становлення економіки та суспільства знань
Implementation of the concept of added academic value in the foreshortening of the
economy and society of knowledge
 
Creator Сав’юк, Л. О.
Savyuk, L. O.
 
Subject галузь знань
економіка знань
якість освіти
конкурентоспроможність
внутрішній валовий продукт
оцінювання
додана академічна вартість
регресійний аналіз
knowledge sector
knowledge economy
quality of education
competitiveness
gross domestic product
valuation
added academic value
regression analysis
 
Description Розглянуті джерела та передумови виникнення та розвитку глобальних явищ економіки та суспільства
знань. Проаналізовано досвід формування сектору знань та його вплив на зростання економічного добробуту
світового суспільства. Встановлені тенденції трансформації економічного укладу розвинених країн світу з
динамічними ознаками стрімкого розвитку третинного сектору, що утворюється сферою послуг. Доказане, що
на етапі постіндустріального розвитку світової економіки основою сфери послуг є галузі по виробництву знань з
домінуванням сектору освіти. При цьому знання здійснюють самостійний економічний рух, використовуються в
формі інтелектуального капіталу і ефективного елементу продуктивних сил. Досліджено сутність та
особливості використання категорії та інструментальних можливостей академічної доданої вартості для
визначення ефективності та якості системи національної освіти від початкової школи до рівня вищої освіти.
Доведено, що модель академічної доданої вартості може бути успішно адаптована із врахуванням українськи х
реалій як методологія і прикладний інструмент підвищення конкурентоспроможності суб’єктів освітніх послуг
в умовах глобалізації ринків знань та праці.
The transition to a knowledge economy should ensure that the world's access to a fundamentally
new level in state, society and economy management systems, that is, the transition to a knowledge society. Increasing the
attention of academic and pedagogical circles to the academic ratings of all levels of education, as well as the constant
discussion of the results of training and employment of graduates of educational institutions, has given rise to a real interest
in the assessment of academic added value. Procedures for assessing the academic added value remain extremely complex.
The uniqueness of this instrument, at the level of the main consumers of educational services, and at the national economic
level remains unquestionable. Unfortunately, among the domestic experts and scientists there is an uncertainty about the
possibility of economic approaches in the processes of innovation transformation and increasing the competitiveness of the
education system. However, this approach should be considered as one of the untapped potential sources of prosperity and
independence of the Ukrainian state as a whole.
 
Date 2018-09-24T13:54:53Z
2018-09-24T13:54:53Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Сав’юк Л. О. Реалізація концепції доданої академічної вартості в ракурсі становлення економіки та суспільства знань / Л. О. Сав’юк // Modern Economics. - 2018. - № 10. - С. 122-128.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет