Запис Детальніше

Методичні підходи до аналізу товарної стратегії підприємства

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до аналізу товарної стратегії підприємства
Methodical approaches to product strategy analysis of an enterprise
Методические подходы к анализу товарной стратегии предприятия
 
Creator Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Колесник, Вікторія Михайлівна
Kolesnyk, Viktoriia
 
Subject стратегічна товарна матриця
група продукту
товарний асортимент
товарні стратегії
стратегическая товарная матрица
группа продукта
товарный ассортимент
товарные стратегии
strategic product matrix
product group
range of goods
product strategies
 
Description У статті запропоновано побудову модифікованої автором матриці Бостонської Консультативної Групи для аналізу та розробки товарних стратегій на основі внутрішньої інформації підприємства. Основною одиницею аналізу є “група продукту”, а параметрами – питома вага групи продукту в обсягах збуту та темп росту обсягів збуту групи продукту. Методика показана на прикладі асортименту ТОВ “Балта-хліб” Одеської області.
The article covers the way of building of Boston Consulting Group matrix modified by author for analysis and development of product strategies on the basis of an enterprise inside information. The basic unit of analysis is a “product group” and its parameters are share of the product group in the volume of sales and an increase rate of the volume of the product group sales. The methods are shown by means of the range of goods of “Balta-Bread”, ltd. Odessa region.
В статье предлагается способ построения модифицированной автором матрицы Бостонской Консультационной Группы для анализа и разработки товарных стратегий на основе внутренней информации предприятия. Основной единицей анализа выступает «группа продукта», а параметрами – удельный вес группы продукта в объемах сбыта и темп роста объемов сбыта группы продукта. Методика показана на примере ассортимента ООО «Балта-хлеб» Одесской области.
 
Date 2018-11-16T09:39:16Z
2018-11-16T09:39:16Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Колесник В. М. Методичні підходи до аналізу товарної стратегії підприємства / В. М. Колесник // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2004. – Вип.4 (28). – С. 92-97.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4862
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет