Запис Детальніше

Оцінювання сприйнятливості до нововведень як етап бенчмаркінгового проекту машинобудівних підприємств україни

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання сприйнятливості до нововведень як етап бенчмаркінгового проекту машинобудівних підприємств україни
 
Creator Кирич, Наталія
Шведа, Наталія Михайлівна
 
Subject бенчмаркінг
сприйнятливість машинобудівного підприємства до нововведень
зовнішні і внутрішні фактори
338.4
 
Description Бенчмаркінг – це визначення, розуміння та адаптація успішної ділової практики, що використовується іншими компаніями чи іншими структурними підрозділами тієї ж самої компанії для підвищення успішності бізнесу. Метою бенчмаркінгу є визначення того, що і де потрібно удосконалити, аналіз того, яким чином інші організації досягли високих результатів, та використання наявних знань для покращення свого становища на ринку. Процес проведення бенчмаркінгу на підприємстві включає ряд етапів (одним із перших запропоновано підхід корпорації ІВМ, який передбачає 15 етапів проведення бенчмаркінгу). В статті запропоновано перед процесом реалізації проекту проводити оцінювання сприйнятливості машинобудівного підприємства щодо впровадження рекомендованих нововведень. Автори рекомендують усі фактори, що впливають на сприйнятливість машинобудівного підприємства, поділити на дві групи: внутрішні і зовнішні. Описано, що рівень сприйнятливості машинобудівного підприємства до нововведень при реалізації бенчмаркінгового проекту залежить від особово-психологічних характеристик членів організації, існуючої організаційної структури, зовнішнього оточення та наявних вільних ресурсів. Автори вказують, що рівень сприйнятливості машинобудівного підприємства до нововведень не є постійною величиною, а може протягом різних етапів життєвого циклу змінюватися, що описується за допомогою кола зміни інноваційної сприйнятливості.
 
Date 2014-12-12T10:55:28Z
2014-12-12T10:55:28Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Н.Кирич. Оцінювання сприйнятливості до нововведень як етап бенчмаркінгового проекту машинобудівних підприємств України / Н.Кирич, Н.Шведа // Галицький економічний вісник. — 2013. — №3(42). — с.118-125 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти)
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5237
 
Language uk
 
Rights © „Галицький економічний вісник“
 
Coverage Тернопіль, Україна
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя