Нейромаркетинг як засіб впливу
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нейромаркетинг як засіб впливу
|
|
Creator |
Залізький, А. А.
|
|
Date |
2016-12-21T08:48:59Z
2016-12-21T08:48:59Z 2015 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Залізький, А. А. Нейромаркетинг як засіб впливу / А. А. Залізький // Сучасний стан економіки України: проблеми та перспективи розвитку : зб. тез доп. II Обл. наук.-практ. конф. учнів. та студент. молоді, 26 листоп. 2015 р. - Кіровоград, 2015. - С. 60-61.
http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5323 |
|
Language |
uk_UA
|
|