Запис Детальніше

Урахуванням структурної неоднорідності матеріалу осі колісної пари при оцінюванні її залишкового ресурсу

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Урахуванням структурної неоднорідності матеріалу осі колісної пари при оцінюванні її залишкового ресурсу
 
Creator Марущак, Павло Орестович
Сорочак, Андрій Петрович
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject залізнична вісь
залишкова довговічність
циклічна тріщиностійкість
структурна неоднорідність
 
Description У статті проаналізовано вплив структурної неоднорідності матеріалу осі на його
циклічну тріщиностійкість та запропоновано методику оцінювання залишкового ресурсу
осей залізничних колісних пар. На основі запропонованої методики змодельовано
підростання поверхневої втомної тріщини в осі з урахуванням зміни співвідношення півосей
еліпса та параметрів циклічної тріщиностійкості.
 
Date 2015-10-28T13:09:42Z
2015-10-28T13:09:42Z
2015-09-21
2015-09-21
 
Type Article
 
Identifier Ясній П. В. Урахуванням структурної неоднорідності матеріалу осі колісної пари при оцінюванні її залишкового ресурсу / П. В. Ясній, П. О. Марущак, А. П. Сорочак // IV міжнародна науково-технічна конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ — Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015. — С. 220-224. — (Оцінювання залишкового ресурсу елементів конструкцій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6000
Yasnii P. V., Marushchak P. O., Sorochak A. P. Urakhuvanniam strukturnoi neodnoridnosti materialu osi kolisnoi pary pry otsiniuvanni yii zalyshkovoho resursu. International Conference "In-Service Damage of Materials, its Diagnostics and Prediction", Ternopil, TNTU, 2015, P. 220-224 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали IV міжнародної науково-технічної конференції „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“
1. Zerbst, U. Fracture mechanics in railway applications – an overview [Text] / U. Zerbst, K. Maedler, H. Hintze // Fracture Mechanics. – 2005. – Vol. 72. – P. 163-194.
2. Smith, R. A. A brief historical overview of the fatigue of railway axles [Text] / R. A. Smith, S. Hillniansen // Proceedings of Institute of Mechanical Engineering. Part F: Journal of Rail and Rapid Transit. – 2004. – Vol. 218. – P. 267-277.
3. Gerdun, V. Failures of bearings and axles in railway freight wagons [Text] / V. Gerdun, T. Sedmak, V. Sinkovec, I. Kovse, B. Cene // Engineering Failure Analysis. – 2007. – Vol. 14. – P. 884-894.
4. Hirakawa, R. The analysis and prevention of failure in railway axles [Text] / R. Hirakawa, K. Toyama, M. Kubota // International Journal of Fatigue. – 1998. – Vol. 20. – P. 135-144.
5. Gravier, N. Predicting the life of railway vehicle axles [Text] / N. Gravier, J-J. Viet, A. Leluan // Proceedings of the 12th International Wheelset Congress (Quigdao, China, 21-25 September 1998). – Quigdao, 1998. – P. 133-146.
6. Причины образования дефектов на поверхности железнодорожных осей [Текст] / Г. В. Левченко [и др.] // Теория и практика металлургии. – 2012. –№ 5-6. – С. 97-101.
7. Качество поверхности железнодорожных осей [Текст] / Г. В. Левченко [и др.] // Металлургическая и горнорудная промышленность. – 2013. – № 1. – С. 48-52.
8. Криворучко, В. Н. Система автоматического неразрушающего контроля осей колёсных пар вагонов – оптимальное решение от отечественного производителя [Текст] / В. Н. Криворучко, А. В. Джаганян, А. В. Дидык // Доповіді 9-ої конф. «Неруйнівній контроль», 2007. – С. 37-41.
9. Цомук, С. Р. Новые технологии и средства ультразвукового контроля колесных пар вагонов [Текст] / С. Р. Цомук // Вагонный парк. – 2011. – № 8. – С. 46-49.
10. Zerbst, U. Parameters affecting the damage tolerance behaviour of railway axles [Text] / U. Zerbst, M. Schödel, H. T. Beier // Engineering Fracture Mechanics. – 2011. – Vol. 78, № 5. – P. 793-809.
11. Справочник по коэффициентам интенсивности напряжений [Текст]. В 2 т. Т. 1 / Под ред. Ю. Мураками; [пер. с англ.] – М. : Мир, 1990. – 448 с.
12. ASTM E647-13ae1. Standard test method for measurement of fatigue crack growth rates [Text] – West Conshohocken : ASTM International, 2013. – 43 p.
13. Sorochak, A. Cyclic fracture toughness of railway axle and mechanisms of its fatigue fracture [Text] / A. Sorochak, P. Maruschak, O. Prentkovskis // Transport and Telecommunication. – Vol. 16, No. 2. – 2015. – P. 158-166.
14. Maruschak, P. Effect of Load Ratio on Fatigue Failure Micromechanisms of Railway Axle Steel [Text] / P. Maruschak, A. Sorochak, S. Panin // Applied Mechanics and Materials. – Vol. 770. – 2015. – P. 209-215.
15. Yasniy, O. Assessment of lifetime of railway axle [Text] / O. Yasniy, Y. Lapusta, Y. Pyndus, A. Sorochak, V. Yasniy // International Journal of Fatigue. – Vol. 50. – 2013. – P. 40-46.
1. Zerbst, U. Fracture mechanics in railway applications – an overview [Text], U. Zerbst, K. Maedler, H. Hintze, Fracture Mechanics. – 2005. – Vol. 72. – P. 163-194.
2. Smith, R. A. A brief historical overview of the fatigue of railway axles [Text], R. A. Smith, S. Hillniansen, Proceedings of Institute of Mechanical Engineering. Part F: Journal of Rail and Rapid Transit. – 2004. – Vol. 218. – P. 267-277.
3. Gerdun, V. Failures of bearings and axles in railway freight wagons [Text], V. Gerdun, T. Sedmak, V. Sinkovec, I. Kovse, B. Cene, Engineering Failure Analysis. – 2007. – Vol. 14. – P. 884-894.
4. Hirakawa, R. The analysis and prevention of failure in railway axles [Text], R. Hirakawa, K. Toyama, M. Kubota, International Journal of Fatigue. – 1998. – Vol. 20. – P. 135-144.
5. Gravier, N. Predicting the life of railway vehicle axles [Text], N. Gravier, J-J. Viet, A. Leluan, Proceedings of the 12th International Wheelset Congress (Quigdao, China, 21-25 September 1998). – Quigdao, 1998. – P. 133-146.
6. Prichiny obrazovaniia defektov na poverkhnosti zheleznodorozhnykh osei [Text], H. V. Levchenko [and other], Teoriia i praktika metallurhii. – 2012. –No 5-6. – P. 97-101.
7. Kachestvo poverkhnosti zheleznodorozhnykh osei [Text], H. V. Levchenko [and other], Metallurhicheskaia i hornorudnaia promyshlennost. – 2013. – No 1. – P. 48-52.
8. Kryvoruchko, V. N. Systema avtomatycheskoho nerazrushaiushcheho kontrolia osei kolesnykh par vahonov – optymalnoe reshenye ot otechestvennoho proyzvodytelia [Text], V. N. Kryvoruchko, A. V. Dzhahanian, A. V. Dydyk, Dopovidi 9-oi konf. "Neruinivnii kontrol", 2007. – P. 37-41.
9. Tsomuk, S. R. Novye tekhnolohii i sredstva ultrazvukovoho kontrolia kolesnykh par vahonov [Text], S. R. Tsomuk, Vahonnyi park. – 2011. – No 8. – P. 46-49.
10. Zerbst, U. Parameters affecting the damage tolerance behaviour of railway axles [Text], U. Zerbst, M. Schödel, H. T. Beier, Engineering Fracture Mechanics. – 2011. – Vol. 78, No 5. – P. 793-809.
11. Spravochnik po koeffitsientam intensivnosti napriazhenii [Text]. V 2 t. V. 1, ed. Iu. Murakami; [transl. from English] – M. : Mir, 1990. – 448 p.
12. ASTM E647-13ae1. Standard test method for measurement of fatigue crack growth rates [Text] – West Conshohocken : ASTM International, 2013. – 43 p.
13. Sorochak, A. Cyclic fracture toughness of railway axle and mechanisms of its fatigue fracture [Text], A. Sorochak, P. Maruschak, O. Prentkovskis, Transport and Telecommunication. – Vol. 16, No. 2. – 2015. – P. 158-166.
14. Maruschak, P. Effect of Load Ratio on Fatigue Failure Micromechanisms of Railway Axle Steel [Text], P. Maruschak, A. Sorochak, S. Panin, Applied Mechanics and Materials. – Vol. 770. – 2015. – P. 209-215.
15. Yasniy, O. Assessment of lifetime of railway axle [Text], O. Yasniy, Y. Lapusta, Y. Pyndus, A. Sorochak, V. Yasniy, International Journal of Fatigue. – Vol. 50. – 2013. – P. 40-46.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
 
Format 220-224
 
Coverage Тернопіль
Ternopil
 
Publisher Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя