Сучасні підходи до залучення інвестицій
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні підходи до залучення інвестицій
New approaches to attract investments |
|
Creator |
Golda, Nadiya
Mishchuk, Oksana |
|
Subject |
маркетинг
маркетингова стратегія стратегічні цілі реклама інвестиції інвестиційний капітал інвестиційна привабливість marketing marketing strategy strategic goals advertising investment investment capital investment attractiveness 336.531.2 |
|
Description |
Запропоновано використовувати рекламу для залучення івестиційного капіталу як у державний, так і приватний бізнес. Залучення інвестицій розглянуто на різних рівнях стратегічного розвитку підприємства. Досліджено, що реклама може стати механізмом залучення інвестицій на місцевому, регіональному та міжнародному ринках.
This paper proposes to use advertising to attract investment capital in both the public and private business. Studies show that modern scholars between investment and economic growth are a direct connection, implemented as an important factor technological breakthrough. Attracting investment is seen at different levels of the strategic development of the company. It is investigated that advertising can be a mechanism to attract investments at the local, regional and international markets. Foreign investments may be in various forms and have different strategic reasons. Basically it is a search for new markets, access to scientific and technological developments. In the investment business, systematic approach is significant to solving economic problems, scientific and technical expertise of each project. The proposed scheme to attract investments into business under the influence of advertising facilitates the promotion procedure for investors, increase economic growth and the industry as a whole. |
|
Date |
2015-10-29T19:07:13Z
2015-10-29T19:07:13Z 2014-11-18 2014-11-18 2014-12-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голда Н. М. Сучасні підходи до залучення інвестицій / Надія Михайлівна Голда, Оксана Іванівна Міщук // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 47. — № 4. — С. 133-138. — (Фінансово-обліково-аналітичні аспекти).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6083 Golda N., Mishchuk O. New approaches to attract investments. Galician economic bulletin, Ternopil, TNTU, 2014, Volume 47, No 4, P. 133-138 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University 2014, №4 (47) 2014, No 4 (47) 1. Стратегія економічного та соціального розвитку України «Шляхом європейської інтеграції» на 2004–2015 роки / Указ Президента України від 28.04.04 No493/2004. 2. Бланк, И.О. Инвестиционный менеджмент [Текст] / И.О. Бланк. – Киев, МП «ИТЕМ» ЛТД, «Юнайтед Лондон Трейд Лимитед», 2003. – 448 с. 3. Василенко, В.О. Стратегічне управління підприємством: навч. посіб., вид. 2-ге, виправл. і доп. [Текст] / В.О. Василенко, Т.І. Ткаченко. – К.: Центр навч. л-ри, 2004. – 400 с. 4. Гаркавенко, С.С. Маркетиjнг [Текст] / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 1998. – 382 с. 5. Друкер, П. Практика менеджмента [Текст] / П. Друкер; пер. с англ. – М.: Изд. дом «Вильямс», 2003. – 398 с. 6. Кваснюк, Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки [Текст] / Б.Є.Кваснюк. – К.: Фенікс, 2005.– 582 с. 7. Кезин, А.В. Менеджмент: теории управления организациями: учеб.-метод. Пособие [Текст] / А.В.Кезин – М.: Гардарика, 2002. – 270 с. 8. Куденко, Н.В. Маркетингові стратегії фірми [Текст] / Н.В. Куденко. – К.: КНЕУ, 2002. – 246 с. 9. Лук’яненко, Д.Г. Стратегія економічного розвитку [Текст] / Д.Г. Лук’яненко. – К.: КНЕУ, 2003. – 538 с. 10. Романова, Л.В. Управління підприємницькою діяльністю: навч. посібник [Текст] / Л.В.Романова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.– 240с. 11. Фатхутдинов, Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент [Текст] / Р.А. Фатхутдинов. – М.: Изд.-книготорг. центр «Маркетинг», 2002. – 892 с. 1. Stratehiia ekonomichnoho ta sotsialnoho rozvytku Ukrainy "Shliakhom yevropeiskoi intehratsii" na 2004–2015 roky, Ukaz Prezydenta Ukrainy vid 28.04.04 No493/2004. 2. Blank, I.O. Investitsionnyi menedzhment [Text], I.O. Blank. – Kiev, MP "ITEM" LTD, "Iunaited London Treid Limited", 2003. – 448 p. 3. Vasylenko, V.O. Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom: tutorial, vyd. 2-he, vypravl. i dop. [Text], V.O. Vasylenko, T.I. Tkachenko. – K.: Tsentr navch. l-ry, 2004. – 400 p. 4. Harkavenko, S.S. Marketyjnh [Text], S.S. Harkavenko. – K.: Libra, 1998. – 382 p. 5. Druker, P. Praktika menedzhmenta [Text], P. Druker; transl. from English – M.: Izd. dom "Viliams", 2003. – 398 p. 6. Kvasniuk, B.Ye. Konkurentospromozhnist natsionalnoi ekonomiky [Text], B.Ye.Kvasniuk. – K.: Feniks, 2005.– 582 p. 7. Kezin, A.V. Menedzhment: teorii upravleniia orhanizatsiiami: ucheb.-metod. Posobie [Text], A.V.Kezin – M.: Hardarika, 2002. – 270 p. 8. Kudenko, N.V. Marketynhovi stratehii firmy [Text], N.V. Kudenko. – K.: KNEU, 2002. – 246 p. 9. Lukianenko, D.H. Stratehiia ekonomichnoho rozvytku [Text], D.H. Lukianenko. – K.: KNEU, 2003. – 538 p. 10. Romanova, L.V. Upravlinnia pidpryiemnytskoiu diialnistiu: navch. posibnyk [Text], L.V.Romanova. – K.: Centre of Educational Literature, 2006.– 240p. 11. Fatkhutdinov, R.A. Konkurentosposobnost orhanizatsii v usloviiakh krizisa: ekonomika, marketinh, menedzhment [Text], R.A. Fatkhutdinov. – M.: Izd.-knihotorh. tsentr "Marketinh", 2002. – 892 p. |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014
|
|
Format |
133-138
|
|
Coverage |
Тернопіль
Ternopil |
|
Publisher |
Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
|
|