Запис Детальніше

Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center”
 
Creator Тарасенко, Любов Володимирівна
 
Subject 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
планування маркетингу
маркетинговий синтез
рекламна кампанія
комунікаційні процеси
 
Description Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
 
Date 2015-12-17T10:30:39Z
2015-12-17T10:30:39Z
2015-12-17T10:30:39Z
 
Type Other
 
Identifier http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Анотація дипломної магістерської роботи
 
Language uk
 
Coverage Тернопіль
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя