Запис Детальніше

Математичні моделі в маркетингу та менеджменті

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математичні моделі в маркетингу та менеджменті
Mathematical models in marketing and management
 
Creator Гамалій, В. Ф.
Сотніков, В. С.
Вишневська, В. А.
Жовновач, Р. І.
Загреба, М. М.
Gamaliy, V.
Sotnikov, V.
Vyshnevska, V.
Zhovnovach, R.
Zahreba, M.
 
Subject математичні моделі
маркетинг
менеджмент
трансформаційна економіка
аналіз інформації
товарні ринки
поведінка споживачів
теорія ігор
методи прогнозування
mathematical models
marketing
management
transformational economy
analysis of information
commodity markets
consumer behavior
game theory
forecasting methods
 
Description Навчальний посібник укладено на основі діючої програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Може бути рекомендований для студентів економічних спеціальностей різних форм навчання.
The textbook is made on the basis of the current program in this discipline. It discusses the main range of theoretical issues related to the content of the course, proposes the main types of tasks, formulated questions for controlling the course. May be recommended for students of economic specialties of different forms of study.
 
Date 2017-10-17T11:22:20Z
2017-10-17T11:22:20Z
2017
 
Type Book
 
Identifier Математичні моделі в маркетингу та менеджменті: Навчальний посібник/ Укладачі: Гамалій В. Ф., Сотніков В. С., Вишневська В. А., Жовновач Р. І., Загреба М. М. – Кропивницький, 2017. – 136 с.
http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/6916
 
Language uk_UA
 
Publisher Кропивницький: ЦНТУ