Математичні моделі в маркетингу та менеджменті
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математичні моделі в маркетингу та менеджменті
Mathematical models in marketing and management |
|
Creator |
Гамалій, В. Ф.
Сотніков, В. С. Вишневська, В. А. Жовновач, Р. І. Загреба, М. М. Gamaliy, V. Sotnikov, V. Vyshnevska, V. Zhovnovach, R. Zahreba, M. |
|
Subject |
математичні моделі
маркетинг менеджмент трансформаційна економіка аналіз інформації товарні ринки поведінка споживачів теорія ігор методи прогнозування mathematical models marketing management transformational economy analysis of information commodity markets consumer behavior game theory forecasting methods |
|
Description |
Навчальний посібник укладено на основі діючої програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Може бути рекомендований для студентів економічних спеціальностей різних форм навчання. The textbook is made on the basis of the current program in this discipline. It discusses the main range of theoretical issues related to the content of the course, proposes the main types of tasks, formulated questions for controlling the course. May be recommended for students of economic specialties of different forms of study. |
|
Date |
2017-10-17T11:22:20Z
2017-10-17T11:22:20Z 2017 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Математичні моделі в маркетингу та менеджменті: Навчальний посібник/ Укладачі: Гамалій В. Ф., Сотніков В. С., Вишневська В. А., Жовновач Р. І., Загреба М. М. – Кропивницький, 2017. – 136 с.
http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/6916 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Кропивницький: ЦНТУ
|
|