Неймінг як новітній напрямок маркетингу в туризмі: регіональний вимір та інноваційний потенціал
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Неймінг як новітній напрямок маркетингу в туризмі: регіональний вимір та інноваційний потенціал
Naming as modern direction of marketing in tourism: regional dimension and innovative potential |
|
Creator |
Смирнов, І. Г.
Гнатів, Т. Б. Smyrnov, I. G. Gnativ, T. B. |
|
Contributor |
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна
|
|
Subject |
359.09
|
|
Date |
2015-12-31T00:36:12Z
2015-12-31T00:36:12Z 2015-10-15 2015-10-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Смирнов І. Г. Неймінг як новітній напрямок маркетингу в туризмі: регіональний вимір та інноваційний потенціал / Смирнов І. Г., Гнатів Т. Б. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 86-88. — (Секція: вектори формування потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреації: функціональне навантаження та потенційні можливості).
978-617-7331-09-3 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7034 Smyrnov I. G., Gnativ T. B. (2015) Neiminh yak novitnii napriamok marketynhu v turyzmi: rehionalnyi vymir ta innovatsiinyi potentsial [Naming as modern direction of marketing in tourism: regional dimension and innovative potential]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 86-88 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“
Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" 1. Багиев Г. Л. Маркетинг: учеб. для вузов / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич; под общ. ред. Г.Л. Багиева. - 3-е изд., перераб. и доп. - СПб. : Питер, 2010. – 312 с. 2. Перция В. Брендинг. Курс молодого бойца / В.Перция – СПб: Питер, 2005.– 278 с. 3. Устименко Л.М. Основи туризмознавства / Л.М. Устименко - К.: Альтерпрес, 2009 - 318 с. 4. Фрэнкель А. Нейминг: как игра в слова становится бізнесом / А.Френкель. - М.: Добрая книга, 2006. – 212 с. 1. Bahiev H. L. Marketinh: ucheb. dlia vuzov, H. L. Bahiev, V. M. Tarasevich; by gen. ed. H.L. Bahieva, 3-e izd., pererab. i dop, SPb. : Piter, 2010, 312 p. 2. Pertsiia V. Brendinh. Kurs molodoho boitsa, V.Pertsiia – SPb: Piter, 2005, 278 p. 3. Ustimenko L.M. Osnovi turizmoznavstva, L.M. Ustimenko - K., Alterpres, 2009 - 318 p. 4. Frenkel A. Neiminh: kak ihra v slova stanovitsia biznesom, A.Frenkel, M., Dobraia kniha, 2006, 212 p. |
|
Format |
86-88
|
|
Coverage |
15-17 жовтня 2015 року
15-17 october 2015 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|