Запис Детальніше

Неймінг як новітній напрямок маркетингу в туризмі: регіональний вимір та інноваційний потенціал

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Неймінг як новітній напрямок маркетингу в туризмі: регіональний вимір та інноваційний потенціал
Naming as modern direction of marketing in tourism: regional dimension and innovative potential
 
Creator Смирнов, І. Г.
Гнатів, Т. Б.
Smyrnov, I. G.
Gnativ, T. B.
 
Contributor Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна
 
Subject 359.09
 
Date 2015-12-31T00:36:12Z
2015-12-31T00:36:12Z
2015-10-15
2015-10-15
 
Type Article
 
Identifier Смирнов І. Г. Неймінг як новітній напрямок маркетингу в туризмі: регіональний вимір та інноваційний потенціал / Смирнов І. Г., Гнатів Т. Б. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 86-88. — (Секція: вектори формування потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреації: функціональне навантаження та потенційні можливості).
978-617-7331-09-3
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7034
Smyrnov I. G., Gnativ T. B. (2015) Neiminh yak novitnii napriamok marketynhu v turyzmi: rehionalnyi vymir ta innovatsiinyi potentsial [Naming as modern direction of marketing in tourism: regional dimension and innovative potential]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 86-88 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“
Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement"
1. Багиев Г. Л. Маркетинг: учеб. для вузов / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич; под общ. ред. Г.Л. Багиева. - 3-е изд., перераб. и доп. - СПб. : Питер, 2010. – 312 с.
2. Перция В. Брендинг. Курс молодого бойца / В.Перция – СПб: Питер, 2005.– 278 с.
3. Устименко Л.М. Основи туризмознавства / Л.М. Устименко - К.: Альтерпрес, 2009 - 318 с.
4. Фрэнкель А. Нейминг: как игра в слова становится бізнесом / А.Френкель. - М.: Добрая книга, 2006. – 212 с.
1. Bahiev H. L. Marketinh: ucheb. dlia vuzov, H. L. Bahiev, V. M. Tarasevich; by gen. ed. H.L. Bahieva, 3-e izd., pererab. i dop, SPb. : Piter, 2010, 312 p.
2. Pertsiia V. Brendinh. Kurs molodoho boitsa, V.Pertsiia – SPb: Piter, 2005, 278 p.
3. Ustimenko L.M. Osnovi turizmoznavstva, L.M. Ustimenko - K., Alterpres, 2009 - 318 p.
4. Frenkel A. Neiminh: kak ihra v slova stanovitsia biznesom, A.Frenkel, M., Dobraia kniha, 2006, 212 p.
 
Format 86-88
 
Coverage 15-17 жовтня 2015 року
15-17 october 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU