Використання маркетингу для вдосконалення державної політики розвитку туризмом
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання маркетингу для вдосконалення державної політики розвитку туризмом
Use marketing to improve the state tourism develompment policy |
|
Creator |
Іванов, А. М.
Саламатіна, Світлана Єгорівна Ivanov, A. M. Salamatina, S. Y. |
|
Contributor |
Одеська національна академія харчових технологій, Україна
|
|
Subject |
338.486
|
|
Date |
2015-12-31T00:37:05Z
2015-12-31T00:37:05Z 2015-10-15 2015-10-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Іванов А. М. Використання маркетингу для вдосконалення державної політики розвитку туризмом / Іванов А. М., Саламатіна С. Є. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 112-114. — (Секція: інституційні основи управління регіональним розвитком туризму та рекреації).
978-617-7331-09-3 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7042 Ivanov A. M., Salamatina S. Y. (2015) Vykorystannia marketynhu dlia vdoskonalennia derzhavnoi polityky rozvytku turyzmom [Use marketing to improve the state tourism develompment policy]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 112-114 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“
Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" 1. Организация туризма: Учебное пособие / А.П. Дурович, Н.И. Кабушкин, Т.М. Сергеева и др. - Минск: Новое знание, 2008. - 630 с. 2. Текели Х. Глобальные тенденции, их влияние на развитие менеджмента и маркетинга туризма / Х. Текели, Э. Таркан // Материалы I Генеральной ассамблеи BSTEN и междун. научно-практической конференции «Туризм на пороге третьего тысячелетия». - СочиЯлта, 2000. – 214 с. 3. Управление индустрией туризма: учебное пособие. - 2-е изд. / АД. Чудновский, М.А Жукова, B.C. Сенин. - М.: КНОРУС, 2005. - 448 с. 4. Ярмолка В. Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії / В.Ярмолка // Актуальні проблеми економіки.- 2009. - № 8. - С. 156-161. 5. Окландер М.О. государственном маркетинговом регулировании / М.О. Окландер / Экономика Украины. - 2003. - №4. - С. 80-81. 6. Косменюк О.В. Основні тенденції та нові напрями розвитку туризму при включенні України в глобальний ринок туристичних послуг / О.В. Косменюк // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. - К.: КУТЕП, 2005. - С.273-275. 7. Ткаченко Т.І. Індикатори розвитку туризму: методичні та практичні аспекти / Т.І. Ткаченко // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. – К.: КУТЕП, 2005. – С.491-496. 8. Цибух В.І. Туристичне законодавство - основа ефективної туристичної політики / В.І. Цибух // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. - К.: КУТЕП, 2005. - С.15-29. 1. Orhanizatsiia turizma: Uchebnoe posobie, A.P. Durovich, N.I. Kabushkin, T.M. Serheeva and other - Minsk: Novoe znanie, 2008, 630 p. 2. Tekeli Kh. Hlobalnye tendentsii, ikh vliianie na razvitie menedzhmenta i marketinha turizma, Kh. Tekeli, E. Tarkan, Materialy I Heneralnoi assamblei BSTEN i mezhdun. nauchno-prakticheskoi konferentsii "Turizm na porohe treteho tysiacheletiia", SochiIalta, 2000, 214 p. 3. Upravlenie industriei turizma: uchebnoe posobie, 2-e izd., AD. Chudnovskii, M.A Zhukova, B.C. Senin, M., KNORUS, 2005, 448 p. 4. Yarmolka V. Orhanizatsiini struktury upravlinnia marketynhom na poserednytskykh pidpryiemstvakh turystychnoi industrii, V.Yarmolka, Aktualni problemy ekonomiky, 2009, No 8, P. 156-161. 5. Oklander M.O. hosudarstvennom marketinhovom rehulirovanii, M.O. Oklander, Ekonomika Ukrainy, 2003, No 4, P. 80-81. 6. Kosmeniuk O.V. Osnovni tendentsii ta novi napriamy rozvytku turyzmu pry vkliuchenni Ukrainy v hlobalnyi rynok turystychnykh posluh, O.V. Kosmeniuk, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.273-275. 7. Tkachenko T.I. Indykatory rozvytku turyzmu: metodychni ta praktychni aspekty, T.I. Tkachenko, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.491-496. 8. Tsybukh V.I. Turystychne zakonodavstvo - osnova efektyvnoi turystychnoi polityky, V.I. Tsybukh, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.15-29. |
|
Format |
112-114
|
|
Coverage |
15-17 жовтня 2015 року
15-17 october 2015 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|