Запис Детальніше

Використання маркетингу для вдосконалення державної політики розвитку туризмом

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання маркетингу для вдосконалення державної політики розвитку туризмом
Use marketing to improve the state tourism develompment policy
 
Creator Іванов, А. М.
Саламатіна, Світлана Єгорівна
Ivanov, A. M.
Salamatina, S. Y.
 
Contributor Одеська національна академія харчових технологій, Україна
 
Subject 338.486
 
Date 2015-12-31T00:37:05Z
2015-12-31T00:37:05Z
2015-10-15
2015-10-15
 
Type Article
 
Identifier Іванов А. М. Використання маркетингу для вдосконалення державної політики розвитку туризмом / Іванов А. М., Саламатіна С. Є. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 112-114. — (Секція: інституційні основи управління регіональним розвитком туризму та рекреації).
978-617-7331-09-3
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7042
Ivanov A. M., Salamatina S. Y. (2015) Vykorystannia marketynhu dlia vdoskonalennia derzhavnoi polityky rozvytku turyzmom [Use marketing to improve the state tourism develompment policy]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 112-114 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“
Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement"
1. Организация туризма: Учебное пособие / А.П. Дурович, Н.И. Кабушкин, Т.М. Сергеева и др. - Минск: Новое знание, 2008. - 630 с.
2. Текели Х. Глобальные тенденции, их влияние на развитие менеджмента и маркетинга туризма / Х. Текели, Э. Таркан // Материалы I Генеральной ассамблеи BSTEN и междун. научно-практической конференции «Туризм на пороге третьего тысячелетия». - СочиЯлта, 2000. – 214 с.
3. Управление индустрией туризма: учебное пособие. - 2-е изд. / АД. Чудновский, М.А Жукова, B.C. Сенин. - М.: КНОРУС, 2005. - 448 с.
4. Ярмолка В. Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії / В.Ярмолка // Актуальні проблеми економіки.- 2009. - № 8. - С. 156-161.
5. Окландер М.О. государственном маркетинговом регулировании / М.О. Окландер / Экономика Украины. - 2003. - №4. - С. 80-81.
6. Косменюк О.В. Основні тенденції та нові напрями розвитку туризму при включенні України в глобальний ринок туристичних послуг / О.В. Косменюк // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. - К.: КУТЕП, 2005. - С.273-275.
7. Ткаченко Т.І. Індикатори розвитку туризму: методичні та практичні аспекти / Т.І. Ткаченко // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. – К.: КУТЕП, 2005. – С.491-496.
8. Цибух В.І. Туристичне законодавство - основа ефективної туристичної політики / В.І. Цибух // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. - К.: КУТЕП, 2005. - С.15-29.
1. Orhanizatsiia turizma: Uchebnoe posobie, A.P. Durovich, N.I. Kabushkin, T.M. Serheeva and other - Minsk: Novoe znanie, 2008, 630 p.
2. Tekeli Kh. Hlobalnye tendentsii, ikh vliianie na razvitie menedzhmenta i marketinha turizma, Kh. Tekeli, E. Tarkan, Materialy I Heneralnoi assamblei BSTEN i mezhdun. nauchno-prakticheskoi konferentsii "Turizm na porohe treteho tysiacheletiia", SochiIalta, 2000, 214 p.
3. Upravlenie industriei turizma: uchebnoe posobie, 2-e izd., AD. Chudnovskii, M.A Zhukova, B.C. Senin, M., KNORUS, 2005, 448 p.
4. Yarmolka V. Orhanizatsiini struktury upravlinnia marketynhom na poserednytskykh pidpryiemstvakh turystychnoi industrii, V.Yarmolka, Aktualni problemy ekonomiky, 2009, No 8, P. 156-161.
5. Oklander M.O. hosudarstvennom marketinhovom rehulirovanii, M.O. Oklander, Ekonomika Ukrainy, 2003, No 4, P. 80-81.
6. Kosmeniuk O.V. Osnovni tendentsii ta novi napriamy rozvytku turyzmu pry vkliuchenni Ukrainy v hlobalnyi rynok turystychnykh posluh, O.V. Kosmeniuk, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.273-275.
7. Tkachenko T.I. Indykatory rozvytku turyzmu: metodychni ta praktychni aspekty, T.I. Tkachenko, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.491-496.
8. Tsybukh V.I. Turystychne zakonodavstvo - osnova efektyvnoi turystychnoi polityky, V.I. Tsybukh, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.15-29.
 
Format 112-114
 
Coverage 15-17 жовтня 2015 року
15-17 october 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU