Запис Детальніше

Роль та організаційні засади проведення маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль та організаційні засади проведення маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств
The role and organizational principles of marketing research of tourist enterprises
 
Creator Пилип’юк, Л. М.
Pilipyuk, L. M.
 
Contributor Запорізький національний університет, Україна
 
Subject 338.48
339.138
 
Date 2015-12-31T00:37:31Z
2015-12-31T00:37:31Z
2015-10-15
2015-10-15
 
Type Article
 
Identifier Пилип’юк Л. М. Роль та організаційні засади проведення маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств / Пилип’юк Л. М. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 123-126. — (Секція: інституційні основи управління регіональним розвитком туризму та рекреації).
978-617-7331-09-3
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7046
Pilipyuk L. M. (2015) Rol ta orhanizatsiini zasady provedennia marketynhovykh doslidzhen u diialnosti turystychnykh pidpryiemstv [The role and organizational principles of marketing research of tourist enterprises]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 123-126 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“
Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement"
http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2008_633/84.pdf
1. Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / О.С. Тєлєтов. – К. : Знання, 2010. – 299 с.
2. Примак Т.О. Маркетингові аспекти просування послуг [Електронний ресурс] / Т.О. Примак, А.М. Костюченко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2008_633/84.pdf
3. Кудла Н.Є.Маркетинг туристичних послуг / Н.Є.Кудла.—К.: Знання, 2011.— 351 с.
4. Сучасні тенденції розвитку та вдосконалення туристської діяльності в Україні в контексті концептуальних положень Глобального етичного кодексу туризму. Матеріали XIІ аспірантських читань. — К. : КУТЕП, 2013. — 310 с.
1. Tielietov O.S. Marketynhovi doslidzhennia : tutorial, O.S. Tielietov, K. : Znannia, 2010, 299 p.
2. Prymak T.O. Marketynhovi aspekty prosuvannia posluh [Electronic resource], T.O. Prymak, A.M. Kostiuchenko, Access mode: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2008_633/84.pdf
3. Kudla N.Ye.Marketynh turystychnykh posluh, N.Ye.Kudla.-K., Znannia, 2011, 351 p.
4. Suchasni tendentsii rozvytku ta vdoskonalennia turystskoi diialnosti v Ukraini v konteksti kontseptualnykh polozhen Hlobalnoho etychnoho kodeksu turyzmu. Materialy XII aspirantskykh chytan, K. : KUTEP, 2013, 310 p.
 
Format 123-126
 
Coverage 15-17 жовтня 2015 року
15-17 october 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU