Запис Детальніше

Ефективні методи рекламування товарів та послуг

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ефективні методи рекламування товарів та послуг
Effective methods advertising goods and services
 
Creator Обуд, Оксана
Obud, Oksana
 
Contributor ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2016-01-21T15:05:43Z
2016-01-21T15:05:43Z
2015-05-19
2015-05-19
 
Type Article
 
Identifier Обуд О. Ефективні методи рекламування товарів та послуг / Оксана Обуд // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 264-265. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7353
Obud O. (2015) Efektyvni metody reklamuvannia tovariv ta posluh [Effective methods advertising goods and services]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 264-265 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
1. Балабанова Л.В., Германчук А.М.. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика. Навч. посіб.. / Л.В. Балабанова, А.М. Германчук – К.: ВД «Професіонал»,2004. – 288с.
2. Липчук В.В., Дудяк Р.П., Бугіль С.Я., Янишин Я.С. Маркетинг: Навчальний посібник / за заг. ред.В.В. Липчука. – Львів: «Магнолія 2006», 2012. – 456с.
3. Мостенська Т.Л. Основи маркетингу: Навчальний посібник. / Т.Л. Мостенська – К.: Кондор, 2006. – 240с.
4. Мятлік О. Нові технології реклами. / О. Мятлік. - ЦДПІН: НАНУ, 2008. – 256с.
5. Чеботар С.І., Ларіна Я.С., Шевчик М.Г. Основи маркетингу: Навчальний посібник. / С.І. Чеботар, Я.С. Ларіна, М.Г. Шевчик – К.: Наш час, 2006. – 240с.
1. Balabanova L.V., Hermanchuk A.M.. Komertsiina diialnist: marketynh i lohistyka. tutorial., L.V. Balabanova, A.M. Hermanchuk – K., VD "Profesional",2004, 288p.
2. Lypchuk V.V., Dudiak R.P., Buhil S.Ya., Yanyshyn Ya.S. Marketynh: Navchalnyi posibnyk, by gen. ed.V.V. Lypchuka, Lviv: "Mahnoliia 2006", 2012, 456p.
3. Mostenska T.L. Osnovy marketynhu: Navchalnyi posibnyk., T.L. Mostenska – K., Kondor, 2006, 240p.
4. Miatlik O. Novi tekhnolohii reklamy., O. Miatlik, TsDPIN: NANU, 2008, 256p.
5. Chebotar S.I., Larina Ya.S., Shevchyk M.H. Osnovy marketynhu: Navchalnyi posibnyk., S.I. Chebotar, Ya.S. Larina, M.H. Shevchyk – K., Nash chas, 2006, 240p.
 
Format 264-265
 
Coverage 19–21 травня 2015 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU