Ефективні методи рекламування товарів та послуг
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективні методи рекламування товарів та послуг
Effective methods advertising goods and services |
|
Creator |
Обуд, Оксана
Obud, Oksana |
|
Contributor |
ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», Україна
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-01-21T15:05:43Z
2016-01-21T15:05:43Z 2015-05-19 2015-05-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Обуд О. Ефективні методи рекламування товарів та послуг / Оксана Обуд // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 264-265. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7353 Obud O. (2015) Efektyvni metody reklamuvannia tovariv ta posluh [Effective methods advertising goods and services]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 264-265 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
1. Балабанова Л.В., Германчук А.М.. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика. Навч. посіб.. / Л.В. Балабанова, А.М. Германчук – К.: ВД «Професіонал»,2004. – 288с. 2. Липчук В.В., Дудяк Р.П., Бугіль С.Я., Янишин Я.С. Маркетинг: Навчальний посібник / за заг. ред.В.В. Липчука. – Львів: «Магнолія 2006», 2012. – 456с. 3. Мостенська Т.Л. Основи маркетингу: Навчальний посібник. / Т.Л. Мостенська – К.: Кондор, 2006. – 240с. 4. Мятлік О. Нові технології реклами. / О. Мятлік. - ЦДПІН: НАНУ, 2008. – 256с. 5. Чеботар С.І., Ларіна Я.С., Шевчик М.Г. Основи маркетингу: Навчальний посібник. / С.І. Чеботар, Я.С. Ларіна, М.Г. Шевчик – К.: Наш час, 2006. – 240с. 1. Balabanova L.V., Hermanchuk A.M.. Komertsiina diialnist: marketynh i lohistyka. tutorial., L.V. Balabanova, A.M. Hermanchuk – K., VD "Profesional",2004, 288p. 2. Lypchuk V.V., Dudiak R.P., Buhil S.Ya., Yanyshyn Ya.S. Marketynh: Navchalnyi posibnyk, by gen. ed.V.V. Lypchuka, Lviv: "Mahnoliia 2006", 2012, 456p. 3. Mostenska T.L. Osnovy marketynhu: Navchalnyi posibnyk., T.L. Mostenska – K., Kondor, 2006, 240p. 4. Miatlik O. Novi tekhnolohii reklamy., O. Miatlik, TsDPIN: NANU, 2008, 256p. 5. Chebotar S.I., Larina Ya.S., Shevchyk M.H. Osnovy marketynhu: Navchalnyi posibnyk., S.I. Chebotar, Ya.S. Larina, M.H. Shevchyk – K., Nash chas, 2006, 240p. |
|
Format |
264-265
|
|
Coverage |
19–21 травня 2015 року
Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|