Запис Детальніше

Звук, музика і звукові ефекти в рекламі

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Звук, музика і звукові ефекти в рекламі
Sound, music and sound effects in advertising
 
Creator Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.138
 
Date 2016-01-21T15:03:49Z
2016-01-21T15:03:49Z
2015-05-19
2015-05-19
 
Type Article
 
Identifier Краузе О. І. Звук, музика і звукові ефекти в рекламі / Ольга Краузе // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 248-249. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7344
Krause O. (2015) Zvuk, muzyka i zvukovi efekty v reklami [Sound, music and sound effects in advertising]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 248-249 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
 
Format 248-249
 
Coverage 19–21 травня 2015 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU