Модель стратегічно орієнтованого маркетингового планування машинобудівних підприємств
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель стратегічно орієнтованого маркетингового планування машинобудівних підприємств
Model strategically oriented marketing planning engineering companies |
|
Creator |
Федорович, Роман Володимирович
Меленчук, Юлія Тарасівна Fedorovych, Roman Melenchuk, Yuliia |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Україна
|
|
Subject |
338
|
|
Date |
2016-01-21T15:04:21Z
2016-01-21T15:04:21Z 2015-05-19 2015-05-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорович Р. В. Модель стратегічно орієнтованого маркетингового планування машинобудівних підприємств / Роман Федорович, Юлія Меленчук // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 252-253. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7346 Fedorovych R., Melenchuk Y. (2015) Model stratehichno oriientovanoho marketynhovoho planuvannia mashynobudivnykh pidpryiemstv [Model strategically oriented marketing planning engineering companies]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 252-253 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
|
|
Format |
252-253
|
|
Coverage |
19–21 травня 2015 року
Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|