Запис Детальніше

Модель стратегічно орієнтованого маркетингового планування машинобудівних підприємств

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель стратегічно орієнтованого маркетингового планування машинобудівних підприємств
Model strategically oriented marketing planning engineering companies
 
Creator Федорович, Роман Володимирович
Меленчук, Юлія Тарасівна
Fedorovych, Roman
Melenchuk, Yuliia
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Україна
 
Subject 338
 
Date 2016-01-21T15:04:21Z
2016-01-21T15:04:21Z
2015-05-19
2015-05-19
 
Type Article
 
Identifier Федорович Р. В. Модель стратегічно орієнтованого маркетингового планування машинобудівних підприємств / Роман Федорович, Юлія Меленчук // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 252-253. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7346
Fedorovych R., Melenchuk Y. (2015) Model stratehichno oriientovanoho marketynhovoho planuvannia mashynobudivnykh pidpryiemstv [Model strategically oriented marketing planning engineering companies]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 252-253 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
 
Format 252-253
 
Coverage 19–21 травня 2015 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU