Запис Детальніше

Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості
Features and necessity to develop strategic marketing on food industry enterprises
 
Creator Шпилик, Світлана Василівна
Шпилик, Олександра
Shpylyk, Svitlana
Shpylyk, Oleksandra
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.138
664
 
Date 2016-01-21T15:07:23Z
2016-01-21T15:07:23Z
2015-05-19
2015-05-19
 
Type Article
 
Identifier Шпилик С. В. Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості / Світлана Шпилик, Олександра Шпилик // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 277-278. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7361
Shpylyk S., Shpylyk O. (2015) Osoblyvosti ta neobkhidnist rozvytku stratehichnoho marketynhu na pidpryiemstvakh kharchovoi promyslovosti [Features and necessity to develop strategic marketing on food industry enterprises]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 277-278 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
 
Format 277-278
 
Coverage 19–21 травня 2015 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU