Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості
Features and necessity to develop strategic marketing on food industry enterprises |
|
Creator |
Шпилик, Світлана Василівна
Шпилик, Олександра Shpylyk, Svitlana Shpylyk, Oleksandra |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
|
Subject |
339.138
664 |
|
Date |
2016-01-21T15:07:23Z
2016-01-21T15:07:23Z 2015-05-19 2015-05-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шпилик С. В. Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості / Світлана Шпилик, Олександра Шпилик // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 277-278. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7361 Shpylyk S., Shpylyk O. (2015) Osoblyvosti ta neobkhidnist rozvytku stratehichnoho marketynhu na pidpryiemstvakh kharchovoi promyslovosti [Features and necessity to develop strategic marketing on food industry enterprises]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 277-278 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
|
|
Format |
277-278
|
|
Coverage |
19–21 травня 2015 року
Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|