Сутність маркетингових ризиків та завдання їхнього аналізу
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність маркетингових ризиків та завдання їхнього аналізу
The essence of marketing risk and tasks of their analysis |
|
Creator |
Дячун, О.
Dyachun, O. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя
|
|
Subject |
331.108
|
|
Date |
2016-01-22T14:54:59Z
2016-01-22T14:54:59Z 2014-10-29 2014-10-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дячун О. Сутність маркетингових ризиків та завдання їхнього аналізу / О. Дячун // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 237-238. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7521 Dyachun O. (2014) Sutnist marketynhovykh ryzykiv ta zavdannia yikhnoho analizu [The essence of marketing risk and tasks of their analysis]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 237-238 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
|
|
Format |
237-238
|
|
Coverage |
29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|