Запис Детальніше

Сутність маркетингових ризиків та завдання їхнього аналізу

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність маркетингових ризиків та завдання їхнього аналізу
The essence of marketing risk and tasks of their analysis
 
Creator Дячун, О.
Dyachun, O.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя
 
Subject 331.108
 
Date 2016-01-22T14:54:59Z
2016-01-22T14:54:59Z
2014-10-29
2014-10-29
 
Type Article
 
Identifier Дячун О. Сутність маркетингових ризиків та завдання їхнього аналізу / О. Дячун // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 237-238. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7521
Dyachun O. (2014) Sutnist marketynhovykh ryzykiv ta zavdannia yikhnoho analizu [The essence of marketing risk and tasks of their analysis]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 237-238 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
 
Format 237-238
 
Coverage 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU