Маркетинг передвиборчих кампаній
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг передвиборчих кампаній
Marketing of electioneerings |
|
Creator |
Зяйлик, М.
Zyaylik, M. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.138
|
|
Date |
2016-01-22T14:55:10Z
2016-01-22T14:55:10Z 2014-10-29 2014-10-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зяйлик М. Маркетинг передвиборчих кампаній / М. Зяйлик // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 239. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7522 Zyaylik M. (2014) Marketynh peredvyborchykh kampanii [Marketing of electioneerings]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 239 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
1. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.:Лібра, 1996. 2. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер.с англ.. – М.:Прогресс, 1990. 1. Harkavenko S.S. Marketynh, K.:Libra, 1996. 2. Kotler F. Osnovy marketinha: Per.s anhl., M.:Prohress, 1990. |
|
Format |
239
|
|
Coverage |
29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|