Запис Детальніше

Маркетинг передвиборчих кампаній

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг передвиборчих кампаній
Marketing of electioneerings
 
Creator Зяйлик, М.
Zyaylik, M.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-01-22T14:55:10Z
2016-01-22T14:55:10Z
2014-10-29
2014-10-29
 
Type Article
 
Identifier Зяйлик М. Маркетинг передвиборчих кампаній / М. Зяйлик // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 239. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7522
Zyaylik M. (2014) Marketynh peredvyborchykh kampanii [Marketing of electioneerings]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 239 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
1. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.:Лібра, 1996.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер.с англ.. – М.:Прогресс, 1990.
1. Harkavenko S.S. Marketynh, K.:Libra, 1996.
2. Kotler F. Osnovy marketinha: Per.s anhl., M.:Prohress, 1990.
 
Format 239
 
Coverage 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU