Запис Детальніше

Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»
Analysis of modern concepts of "fashion"
 
Creator Міщук, О.
Mishchuk, O.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-01-22T14:55:58Z
2016-01-22T14:55:58Z
2014-10-29
2014-10-29
 
Type Article
 
Identifier Міщук О. Аналіз сучасних концепцій поняття «мода» / О. Міщук // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 250. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7529
Mishchuk O. (2014) Analiz suchasnykh kontseptsii poniattia "moda" [Analysis of modern concepts of "fashion"]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 250 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
1. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д.Сондерс, В. Вонг; - 2-е европ. изд. – пер. с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 944 с
2. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. / В. Н. Парсяк. — К.: Наук, думка, 2007. — 256 с.
3. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. / Л. Ф. Романенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини «Україна». —К., 2008. — 106 с.
4. Маркетинг: підручник/ Н. В. Бутенко. — К.: Атіка, 2008. — 300 с.
1. Kotler F. Osnovy marketinha, F. Kotler, H. Armstronh, D.Sonders, V. Vonh; - 2-e evrop. izd, transl. from English – M. : Viliams, 2002, 944 s
2. Marketynh: vid teorii do praktyky: tutorial, V. N. Parsiak, K., Nauk, dumka, 2007, 256 p.
3. Marketynhova tovarna polityka: tutorial, L. F. Romanenko; Vidkrytyi mizhnar. un-t rozv. liudyny "Ukraine". -K., 2008, 106 p.
4. Marketynh: pidruchnyk/ N. V. Butenko, K., Atika, 2008, 300 p.
 
Format 250
 
Coverage 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU