Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»
Analysis of modern concepts of "fashion" |
|
Creator |
Міщук, О.
Mishchuk, O. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-01-22T14:55:58Z
2016-01-22T14:55:58Z 2014-10-29 2014-10-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міщук О. Аналіз сучасних концепцій поняття «мода» / О. Міщук // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 250. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7529 Mishchuk O. (2014) Analiz suchasnykh kontseptsii poniattia "moda" [Analysis of modern concepts of "fashion"]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 250 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
1. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д.Сондерс, В. Вонг; - 2-е европ. изд. – пер. с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 944 с 2. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. / В. Н. Парсяк. — К.: Наук, думка, 2007. — 256 с. 3. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. / Л. Ф. Романенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини «Україна». —К., 2008. — 106 с. 4. Маркетинг: підручник/ Н. В. Бутенко. — К.: Атіка, 2008. — 300 с. 1. Kotler F. Osnovy marketinha, F. Kotler, H. Armstronh, D.Sonders, V. Vonh; - 2-e evrop. izd, transl. from English – M. : Viliams, 2002, 944 s 2. Marketynh: vid teorii do praktyky: tutorial, V. N. Parsiak, K., Nauk, dumka, 2007, 256 p. 3. Marketynhova tovarna polityka: tutorial, L. F. Romanenko; Vidkrytyi mizhnar. un-t rozv. liudyny "Ukraine". -K., 2008, 106 p. 4. Marketynh: pidruchnyk/ N. V. Butenko, K., Atika, 2008, 300 p. |
|
Format |
250
|
|
Coverage |
29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|