Запис Детальніше

Визначення цілей рекламної кампанії

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення цілей рекламної кампанії
Defining advertising goals
 
Creator Вовк, І.
Vovk, I.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.511
621
 
Date 2016-01-22T14:52:23Z
2016-01-22T14:52:23Z
2014-10-29
2014-10-29
 
Type Article
 
Identifier Вовк І. Визначення цілей рекламної кампанії / І. Вовк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 197. — (Секція: Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498
Vovk I. (2014) Vyznachennia tsilei reklamnoi kampanii [Defining advertising goals]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 197 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
 
Format 197
 
Coverage 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU