Визначення цілей рекламної кампанії
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення цілей рекламної кампанії
Defining advertising goals |
|
Creator |
Вовк, І.
Vovk, I. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
658.511
621 |
|
Date |
2016-01-22T14:52:23Z
2016-01-22T14:52:23Z 2014-10-29 2014-10-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вовк І. Визначення цілей рекламної кампанії / І. Вовк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 197. — (Секція: Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498 Vovk I. (2014) Vyznachennia tsilei reklamnoi kampanii [Defining advertising goals]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 197 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
|
|
Format |
197
|
|
Coverage |
29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|