Запис Детальніше

The necessity of marketing at different stages of innovation process

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The necessity of marketing at different stages of innovation process
Необхідність маркетингу на різних етапах інноваційного процесу
 
Creator Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна
Fedorovych, Roman
Seredynska, Vira
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.016
 
Date 2016-01-27T12:39:33Z
2016-01-27T12:39:33Z
2015-03-27
2015-03-27
 
Type Article
 
Identifier Fedorovych R. The necessity of marketing at different stages of innovation process / Roman Fedorovych, Vira Seredynska // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 17-18.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7580
Fedorovych R., Seredynska V. (2015) The necessity of marketing at different stages of innovation process. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 17-18 [in English].
 
Language en
 
Relation Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
 
Format 17-18
 
Coverage 27 березня 2015 року
27 March 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU