The necessity of marketing at different stages of innovation process
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The necessity of marketing at different stages of innovation process
Необхідність маркетингу на різних етапах інноваційного процесу |
|
Creator |
Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна Fedorovych, Roman Seredynska, Vira |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
658.016
|
|
Date |
2016-01-27T12:39:33Z
2016-01-27T12:39:33Z 2015-03-27 2015-03-27 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Fedorovych R. The necessity of marketing at different stages of innovation process / Roman Fedorovych, Vira Seredynska // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 17-18.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7580 Fedorovych R., Seredynska V. (2015) The necessity of marketing at different stages of innovation process. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 17-18 [in English]. |
|
Language |
en
|
|
Relation |
Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
|
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
|
|
Format |
17-18
|
|
Coverage |
27 березня 2015 року
27 March 2015 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|