Запис Детальніше

Сучасні підходи до формування асортименту товарів у роздрібному торговельному підприємстві

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні підходи до формування асортименту товарів у роздрібному торговельному підприємстві
Modern approaches to the formation of a range of goods in retail trade enterprise
 
Creator Павлова, Марина
Pavlova, Marina
 
Contributor Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
 
Subject 658.628
339.37
 
Date 2016-01-27T12:47:40Z
2016-01-27T12:47:40Z
2015-03-27
2015-03-27
 
Type Article
 
Identifier Павлова М. Сучасні підходи до формування асортименту товарів у роздрібному торговельному підприємстві / Марина Павлова // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 139-140.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7655
Pavlova M. (2015) Suchasni pidkhody do formuvannia asortymentu tovariv u rozdribnomu torhovelnomu pidpryiemstvi [Modern approaches to the formation of a range of goods in retail trade enterprise]. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 139-140 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
http://www.marketing.cfin.ru
1. Берман Б. Розничная торговля: стратегический подход [текст]: пер. с англ. /Б. Берман Дж. Р. Эванс. – М.: Вильямс, 2003. – 1181 с.
2. Одинцова Е.В. Формирование ассортиментной политики. Электронный ресурс [URL: http://www.marketing.cfin.ru].
3. Шульгіна Л. М. Структура споживчої цінності товарів та шляхи її формування / Л. М. Шульгіна, В. М. Мельничук // наук. журн. «Вісник Донецького університету: Серія В: Економіка і право, Спецвипуск», Т. 1. – Донецьк: Донецький національний університет, 2011. – Спецвипуск, том 1. – С. 279–283.
1. Berman B. Roznichnaia torhovlia: stratehicheskii podkhod [tekst]: transl. from English /B. Berman Dzh. R. Evans, M., Viliams, 2003, 1181 p.
2. Odintsova E.V. Formirovanie assortimentnoi politiki. Elektronnyi resurs [URL: http://www.marketing.cfin.ru].
3. Shulhina L. M. Struktura spozhyvchoi tsinnosti tovariv ta shliakhy yii formuvannia, L. M. Shulhina, V. M. Melnychuk, nauk. zhurn. "Visnyk Donetskoho universytetu: Seriia V: Ekonomika i pravo, Spetsvypusk", V. 1, Donetsk: Donetskyi natsionalnyi universytet, 2011, Spetsvypusk, V. 1, P. 279–283.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
 
Format 139-140
 
Coverage 27 березня 2015 року
27 March 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU