Теоретичні аспекти мерчандайзингу
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні аспекти мерчандайзингу
The theoretical aspects of merchandizing |
|
Creator |
Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
338.23.31
|
|
Date |
2016-01-27T12:39:58Z
2016-01-27T12:39:58Z 2015-03-27 2015-03-27 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бурліцька О. П. Теоретичні аспекти мерчандайзингу / Оксана Бурліцька // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 25-26.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7584 Burlitska O. (2015) Teoretychni aspekty merchandaizynhu [The theoretical aspects of merchandizing]. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 25-26 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
1. Веллхофф, А. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарными категориями [Текст] / А. Веллхофф, Ж.-Э. Массон. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2004. - 280 с. - (Управление продажами). - ISBN 5-93890-008- 2. Канаян, К. Мерчандайзинг [Текст] / К. Канаян. - Москва : РИП-холдинг, 2002. -234 с. - ISBN 5-900045-29-3. 3. Рамазанов, И. А. Мерчендайзинг в торговом бизнесе [Текст] : учебное пособие / И.А. Рамазанов. - М. : Деловая литература, 2002. - 112 с. : рис., табл. - ISBN 5-93211-016-3. 4. Снегирева, В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям [Текст] : учебное пособие / В. Снегирева. - СПб. : Питер, 2007. - 416 с. : ил. - ISBN 5-469-00398-1. 1. Vellkhoff, A. Merchandaizinh: effektivnye instrumenty i upravlenie tovarnymi katehoriiami [Text], A. Vellkhoff, Zh.-E. Masson, M. : Izdatelskii Dom Hrebennikova, 2004, 280 p, (Upravlenie prodazhami), ISBN 5-93890-008- 2. Kanaian, K. Merchandaizinh [Text], K. Kanaian, Moskva : RIP-kholdinh, 2002. -234 p, ISBN 5-900045-29-3. 3. Ramazanov, I. A. Merchendaizinh v torhovom biznese [Text] : uchebnoe posobie, I.A. Ramazanov, M. : Delovaia literatura, 2002, 112 p. : ris., tabl, ISBN 5-93211-016-3. 4. Snehireva, V. Roznichnyi mahazin. Upravlenie assortimentom po tovarnym katehoriiam [Text] : uchebnoe posobie, V. Snehireva, SPb. : Piter, 2007, 416 p. : il, ISBN 5-469-00398-1. |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
|
|
Format |
25-26
|
|
Coverage |
27 березня 2015 року
27 March 2015 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|