Запис Детальніше

Інтернет маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
Internet marketing as a way to improve the competitiveness of enterprises
 
Creator Заблоцький, Тарас Стефанович
Вовк, Ірина
Zablotskiy, Taras
Vovk, Iryna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-01-27T12:43:26Z
2016-01-27T12:43:26Z
2015-03-27
2015-03-27
 
Type Article
 
Identifier Заблоцький Т. С. Інтернет маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства / Тарас Заблоцький, Ірина Вовк // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 80.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7616
Zablotskiy T., Vovk I. (2015) Internet marketynh yak sposib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Internet marketing as a way to improve the competitiveness of enterprises]. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 80 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
 
Format 80
 
Coverage 27 березня 2015 року
27 March 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU