Запис Детальніше

Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy
Створення вина логотипом Республіки Молдова в умовах експортно-орієнтованої економіки
 
Creator Генова, Світлана
Genova, Svetlana
 
Contributor Komrat State University of Moldova
 
Subject 338.65
 
Date 2016-01-27T12:45:30Z
2016-01-27T12:45:30Z
2015-03-27
2015-03-27
 
Type Article
 
Identifier Genova S. Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy / Svetlana Genova // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 109-110.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7635
Genova S. (2015) Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 109-110 [in English].
 
Language en
 
Relation Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
http://www.bnm.org/md/bnm_balance
1. Gaina B., Aricova Z., Rotaru A., Tarasov A., Менеджмент качества винодельческой продукции. Монография, Комрат, Комратский Государственный Университет (Издательство „Safin-Grup”), 2013, 160 с.
2. Ghenova Sv., Aricova Z., Marketing Aspect of the Product Policy Content of Wineries // Revista Economica, ASEM, Cishinau, № 4 (90), 2014, P.20-28
3. http://www.bnm.org/md/bnm_balance - BalanŃa de plăŃi a Republicii Moldova 2014
1. Gaina B., Aricova Z., Rotaru A., Tarasov A., Menedzhment kachestva vinodelcheskoi produktsii. Monohrafiia, Komrat, Komratskii Hosudarstvennyi Universitet (Izdatelstvo "Safin-Grup"), 2013, 160 p.
2. Ghenova Sv., Aricova Z., Marketing Aspect of the Product Policy Content of Wineries, Revista Economica, ASEM, Cishinau, No 4 (90), 2014, P.20-28
3. http://www.bnm.org/md/bnm_balance - BalanŃa de plăŃi a Republicii Moldova 2014
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
 
Format 109-110
 
Coverage 27 березня 2015 року
27 March 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU