Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy
Створення вина логотипом Республіки Молдова в умовах експортно-орієнтованої економіки |
|
Creator |
Генова, Світлана
Genova, Svetlana |
|
Contributor |
Komrat State University of Moldova
|
|
Subject |
338.65
|
|
Date |
2016-01-27T12:45:30Z
2016-01-27T12:45:30Z 2015-03-27 2015-03-27 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Genova S. Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy / Svetlana Genova // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 109-110.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7635 Genova S. (2015) Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 109-110 [in English]. |
|
Language |
en
|
|
Relation |
Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
http://www.bnm.org/md/bnm_balance 1. Gaina B., Aricova Z., Rotaru A., Tarasov A., Менеджмент качества винодельческой продукции. Монография, Комрат, Комратский Государственный Университет (Издательство „Safin-Grup”), 2013, 160 с. 2. Ghenova Sv., Aricova Z., Marketing Aspect of the Product Policy Content of Wineries // Revista Economica, ASEM, Cishinau, № 4 (90), 2014, P.20-28 3. http://www.bnm.org/md/bnm_balance - BalanŃa de plăŃi a Republicii Moldova 2014 1. Gaina B., Aricova Z., Rotaru A., Tarasov A., Menedzhment kachestva vinodelcheskoi produktsii. Monohrafiia, Komrat, Komratskii Hosudarstvennyi Universitet (Izdatelstvo "Safin-Grup"), 2013, 160 p. 2. Ghenova Sv., Aricova Z., Marketing Aspect of the Product Policy Content of Wineries, Revista Economica, ASEM, Cishinau, No 4 (90), 2014, P.20-28 3. http://www.bnm.org/md/bnm_balance - BalanŃa de plăŃi a Republicii Moldova 2014 |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
|
|
Format |
109-110
|
|
Coverage |
27 березня 2015 року
27 March 2015 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|