Запис Детальніше

Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для завоювання нових ринків

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для завоювання нових ринків
Role of integrated marketing communications for opening up new markets
 
Creator Качур, Ірина
Вовк, Ірина
Kachur, Iryna
Vovk, Iryna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 338.37
 
Date 2016-01-27T12:46:28Z
2016-01-27T12:46:28Z
2015-03-27
2015-03-27
 
Type Article
 
Identifier Качур І. Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для завоювання нових ринків / Ірина Качур, Ірина Вовк // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 123.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7644
Kachur I., Vovk I. (2015) Rol intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii dlia zavoiuvannia novykh rynkiv [Role of integrated marketing communications for opening up new markets]. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 123 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
1. Беркутова Т. А. Маркетингові комунікації: навч. посіб. / Т. А. Беркутова. - М.: Фенікс, 2008. - 254 с. Прес, 2004. - 167 с.
1. Berkutova T. A. Marketynhovi komunikatsii: tutorial, T. A. Berkutova, M., Feniks, 2008, 254 p. Pres, 2004, 167 p.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
 
Format 123
 
Coverage 27 березня 2015 року
27 March 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU