Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
CUNTUR
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесу
CUNTUR
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесу
The tasks of marketing at different stages of the innovation process
Creator
Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, Roman
Contributor
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Subject
658.016
Date
2016-01-27T16:29:57Z
2016-01-27T16:29:57Z
2014-05-21
2014-05-21
Type
Article
Identifier
Федорович Р. В. Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесу / Роман Федорович // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 125-128. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7726
Fedorovych R. (2014) Zavdannia marketynhu na riznykh etapakh innovatsiinoho protsesu [The tasks of marketing at different stages of the innovation process]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 125-128 [in Ukrainian].
Language
uk
Relation
Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Format
125-128
Coverage
21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Publisher
ТНТУ
TNTU