Запис Детальніше

Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесу

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесу
The tasks of marketing at different stages of the innovation process
 
Creator Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, Roman
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 658.016
 
Date 2016-01-27T16:29:57Z
2016-01-27T16:29:57Z
2014-05-21
2014-05-21
 
Type Article
 
Identifier Федорович Р. В. Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесу / Роман Федорович // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 125-128. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7726
Fedorovych R. (2014) Zavdannia marketynhu na riznykh etapakh innovatsiinoho protsesu [The tasks of marketing at different stages of the innovation process]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 125-128 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 125-128
 
Coverage 21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU