Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
CUNTUR
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Формування рекламної стратегії туристичного підприємства
CUNTUR
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Формування рекламної стратегії туристичного підприємства
Development of the advertiing strategy of a tourism enterprise
Creator
Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiya
Contributor
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Subject
658. 338
Date
2016-01-27T16:28:18Z
2016-01-27T16:28:18Z
2014-05-21
2014-05-21
Type
Article
Identifier
Голда Н. М. Формування рекламної стратегії туристичного підприємства / Надія Голда // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 101-103. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7711
Golda N. (2014) Formuvannia reklamnoi stratehii turystychnoho pidpryiemstva [Development of the advertiing strategy of a tourism enterprise]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 101-103 [in Ukrainian].
Language
uk
Relation
Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Format
101-103
Coverage
21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Publisher
ТНТУ
TNTU