Запис Детальніше

Формування рекламної стратегії туристичного підприємства

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування рекламної стратегії туристичного підприємства
Development of the advertiing strategy of a tourism enterprise
 
Creator Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiya
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 658. 338
 
Date 2016-01-27T16:28:18Z
2016-01-27T16:28:18Z
2014-05-21
2014-05-21
 
Type Article
 
Identifier Голда Н. М. Формування рекламної стратегії туристичного підприємства / Надія Голда // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 101-103. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7711
Golda N. (2014) Formuvannia reklamnoi stratehii turystychnoho pidpryiemstva [Development of the advertiing strategy of a tourism enterprise]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 101-103 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 101-103
 
Coverage 21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU