|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політики
Marketing analysis of commodity innovation policy
|
|
Creator |
Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olga
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-01-27T16:28:31Z
2016-01-27T16:28:31Z
2014-05-21
2014-05-21
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дячун О. Д. Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політики / Ольга Дячун // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 104-106. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7713
Dyachun O. (2014) Marketynhovyi analiz tovarnoi innovatsiinoi polityky [Marketing analysis of commodity innovation policy]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 104-106 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
|
|
Format |
104-106
|
|
Coverage |
21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|