Запис Детальніше

Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політики

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політики
Marketing analysis of commodity innovation policy
 
Creator Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olga
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2016-01-27T16:28:31Z
2016-01-27T16:28:31Z
2014-05-21
2014-05-21
 
Type Article
 
Identifier Дячун О. Д. Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політики / Ольга Дячун // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 104-106. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7713
Dyachun O. (2014) Marketynhovyi analiz tovarnoi innovatsiinoi polityky [Marketing analysis of commodity innovation policy]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 104-106 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 104-106
 
Coverage 21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU