Запис Детальніше

Маркетингова система як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова система як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств
Marketing system as a mean for improving the competitiveness of the enterprise
 
Creator Лещишин, Андрій Євгенович
Leshchyshyn, Andriy
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 338.242
658
 
Date 2016-01-27T16:28:46Z
2016-01-27T16:28:46Z
2014-05-21
2014-05-21
 
Type Article
 
Identifier Лещишин А. Є. Маркетингова система як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств / Андрій Лещишин // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 107-108. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7715
Leshchyshyn A. (2014) Marketynhova systema yak zasib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [Marketing system as a mean for improving the competitiveness of the enterprise]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 107-108 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 107-108
 
Coverage 21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU