Запис Детальніше

Маркетингові дослідження ємності товарного ринку

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження ємності товарного ринку
Marketing researches of the commodity market capacity
 
Creator Міщук, Оксана Іванівна
Mishchuk, Oksana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2016-01-27T16:28:59Z
2016-01-27T16:28:59Z
2014-05-21
2014-05-21
 
Type Article
 
Identifier Міщук О. І. Маркетингові дослідження ємності товарного ринку / Оксана Міщук // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 110-111. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7717
Mishchuk O. (2014) Marketynhovi doslidzhennia yemnosti tovarnoho rynku [Marketing researches of the commodity market capacity]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 110-111 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 110-111
 
Coverage 21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU