Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
CUNTUR
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Маркетингові дослідження ємності товарного ринку
CUNTUR
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Маркетингові дослідження ємності товарного ринку
Marketing researches of the commodity market capacity
Creator
Міщук, Оксана Іванівна
Mishchuk, Oksana
Contributor
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Subject
339.13
Date
2016-01-27T16:28:59Z
2016-01-27T16:28:59Z
2014-05-21
2014-05-21
Type
Article
Identifier
Міщук О. І. Маркетингові дослідження ємності товарного ринку / Оксана Міщук // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 110-111. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7717
Mishchuk O. (2014) Marketynhovi doslidzhennia yemnosti tovarnoho rynku [Marketing researches of the commodity market capacity]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 110-111 [in Ukrainian].
Language
uk
Relation
Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Format
110-111
Coverage
21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Publisher
ТНТУ
TNTU