Запис Детальніше

Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринку

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринку
Analysis of the consumer behavior in the consumer market
 
Creator Мороз, Василина Романівна
Moroz, Vasylyna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2016-01-27T16:29:07Z
2016-01-27T16:29:07Z
2014-05-21
2014-05-21
 
Type Article
 
Identifier Мороз В. Р. Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринку / Василина Мороз // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 112. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7718
Moroz V. (2014) Analiz povedinky spozhyvachiv na spozhyvchomu rynku [Analysis of the consumer behavior in the consumer market]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 112 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 112
 
Coverage 21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU