Запис Детальніше

Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингу

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингу
Concept and significance of ecolabelling in ecological marketing
 
Creator Оксентюк, Богдана Андріївна
Oksentyuk, Bohdana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2016-01-27T16:29:13Z
2016-01-27T16:29:13Z
2014-05-21
2014-05-21
 
Type Article
 
Identifier Оксентюк Б. А. Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингу / Богдана Оксентюк // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 113-115. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7719
Oksentyuk B. (2014) Poniattia ta znachennia ekomarkuvannia v systemi ekolohichnoho marketynhu [Concept and significance of ecolabelling in ecological marketing]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 113-115 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 113-115
 
Coverage 21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU