Запис Детальніше

Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживача

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживача
Criteria for the brend identification and its value to consumer
 
Creator Петровський, Роман Володимирович
Petrovskyi, Roman
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2016-01-27T16:29:26Z
2016-01-27T16:29:26Z
2014-05-21
2014-05-21
 
Type Article
 
Identifier Петровський Р. В. Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживача / Роман Петровський // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 117-118. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7721
Petrovskyi R. (2014) Kryterii identyfikatsii brendu ta yoho tsinnist dlia spozhyvacha [Criteria for the brend identification and its value to consumer]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 117-118 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 117-118
 
Coverage 21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU