Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
CUNTUR
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживача
CUNTUR
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживача
Criteria for the brend identification and its value to consumer
Creator
Петровський, Роман Володимирович
Petrovskyi, Roman
Contributor
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Subject
339.13
Date
2016-01-27T16:29:26Z
2016-01-27T16:29:26Z
2014-05-21
2014-05-21
Type
Article
Identifier
Петровський Р. В. Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживача / Роман Петровський // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 117-118. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7721
Petrovskyi R. (2014) Kryterii identyfikatsii brendu ta yoho tsinnist dlia spozhyvacha [Criteria for the brend identification and its value to consumer]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 117-118 [in Ukrainian].
Language
uk
Relation
Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Format
117-118
Coverage
21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Publisher
ТНТУ
TNTU