Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
CUNTUR
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Дизайн маркетингового дослідження
CUNTUR
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Дизайн маркетингового дослідження
Design of the marketing research
Creator
Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyi, Vadym
Contributor
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Subject
339.138
Date
2016-01-27T16:29:39Z
2016-01-27T16:29:39Z
2014-05-21
2014-05-21
Type
Article
Identifier
Ратинський В. В. Дизайн маркетингового дослідження / Вадим Ратинський // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 120-121. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7723
Ratynskyi V. (2014) Dyzain marketynhovoho doslidzhennia [Design of the marketing research]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 120-121 [in Ukrainian].
Language
uk
Relation
Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Format
120-121
Coverage
21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Publisher
ТНТУ
TNTU