Запис Детальніше

Дизайн маркетингового дослідження

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дизайн маркетингового дослідження
Design of the marketing research
 
Creator Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyi, Vadym
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.138
 
Date 2016-01-27T16:29:39Z
2016-01-27T16:29:39Z
2014-05-21
2014-05-21
 
Type Article
 
Identifier Ратинський В. В. Дизайн маркетингового дослідження / Вадим Ратинський // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 120-121. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7723
Ratynskyi V. (2014) Dyzain marketynhovoho doslidzhennia [Design of the marketing research]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 120-121 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 120-121
 
Coverage 21-22 травня 2014 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU