Запис Детальніше

Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інновацій

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інновацій
Improvement of merchantability policy based on marketing innovations
 
Creator Вовк, Юрій
Воробець, Валентина Миколаївна
Vovk, Yuriy
Vorobets, Valentyna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-01-27T19:53:07Z
2016-01-27T19:53:07Z
2012-03-21
2012-03-21
 
Type Article
 
Identifier Вовк Ю. Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інновацій / Юрій Вовк, Валентина Воробець // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Розвиток навчально-науково-виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“, 21 березня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 20-21. — (Маркетинг інновацій, трансфер технологій та інтелектуальна власність).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7761
Vovk Y., Vorobets V. (2012) Vdoskonalennia tovarnoi polityky na zasadakh marketynhu innovatsii [Improvement of merchantability policy based on marketing innovations]. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Rozvytok navchalno-naukovo-vyrobnychykh kompleksiv v umovakh transformatsiinoi ekonomiky" (Tern., 21 March 2012), pp. 20-21 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Розвиток навчально-науково виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 20-21
 
Coverage 21 березня 2012 року
21 March 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU