Запис Детальніше

Управління маркетинговою діяльністю підприємства на інноваційних засадах

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговою діяльністю підприємства на інноваційних засадах
Management of enterprise marketing activity is on innovative principles
 
Creator Вовк, Юрій
Штафірна, Наталія
Vovk, Yuriy
Shtafirna, Nataliya
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 631.1
 
Date 2016-01-27T19:53:20Z
2016-01-27T19:53:20Z
2012-03-21
2012-03-21
 
Type Article
 
Identifier Вовк Ю. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на інноваційних засадах / Юрій Вовк, Наталія Штафірна // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Розвиток навчально-науково-виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“, 21 березня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 24. — (Маркетинг інновацій, трансфер технологій та інтелектуальна власність).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7763
Vovk Y., Shtafirna N. (2012) Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva na innovatsiinykh zasadakh [Management of enterprise marketing activity is on innovative principles]. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Rozvytok navchalno-naukovo-vyrobnychykh kompleksiv v umovakh transformatsiinoi ekonomiky" (Tern., 21 March 2012), pp. 24 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Розвиток навчально-науково виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 24
 
Coverage 21 березня 2012 року
21 March 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU