Запис Детальніше

Маркетинг в соціальних мережах – інноваційний інструмент розвитку бізнесу

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в соціальних мережах – інноваційний інструмент розвитку бізнесу
Social media marketing – innovative business development tools
 
Creator Малюта, Людмила Ярославівна
Довгошия, Роман Григорович
Malyuta, Ludmyla
Dovgoshyya, Roman
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.1
 
Date 2016-01-27T19:53:33Z
2016-01-27T19:53:33Z
2012-03-21
2012-03-21
 
Type Article
 
Identifier Малюта Л. Я. Маркетинг в соціальних мережах – інноваційний інструмент розвитку бізнесу / Людмила Малюта, Роман Довгошия // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Розвиток навчально-науково-виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“, 21 березня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 26. — (Маркетинг інновацій, трансфер технологій та інтелектуальна власність).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7765
Malyuta L., Dovgoshyya R. (2012) Marketynh v sotsialnykh merezhakh – innovatsiinyi instrument rozvytku biznesu [Social media marketing – innovative business development tools]. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Rozvytok navchalno-naukovo-vyrobnychykh kompleksiv v umovakh transformatsiinoi ekonomiky" (Tern., 21 March 2012), pp. 26 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Розвиток навчально-науково виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 26
 
Coverage 21 березня 2012 року
21 March 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU