Маркетинг в соціальних мережах – інноваційний інструмент розвитку бізнесу
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг в соціальних мережах – інноваційний інструмент розвитку бізнесу
Social media marketing – innovative business development tools |
|
Creator |
Малюта, Людмила Ярославівна
Довгошия, Роман Григорович Malyuta, Ludmyla Dovgoshyya, Roman |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.1
|
|
Date |
2016-01-27T19:53:33Z
2016-01-27T19:53:33Z 2012-03-21 2012-03-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Малюта Л. Я. Маркетинг в соціальних мережах – інноваційний інструмент розвитку бізнесу / Людмила Малюта, Роман Довгошия // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Розвиток навчально-науково-виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“, 21 березня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 26. — (Маркетинг інновацій, трансфер технологій та інтелектуальна власність).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7765 Malyuta L., Dovgoshyya R. (2012) Marketynh v sotsialnykh merezhakh – innovatsiinyi instrument rozvytku biznesu [Social media marketing – innovative business development tools]. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Rozvytok navchalno-naukovo-vyrobnychykh kompleksiv v umovakh transformatsiinoi ekonomiky" (Tern., 21 March 2012), pp. 26 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Розвиток навчально-науково виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“
|
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Format |
26
|
|
Coverage |
21 березня 2012 року
21 March 2012 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|