«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі Інтернет
CUNTUR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі Інтернет
«Affiliate programs» as one of the most common types of product promotion on the Internet |
|
| Creator |
Оксентюк, Роман Андрійович
Oksentyuk, Roman |
|
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
| Subject |
339.13
|
|
| Date |
2016-01-27T19:53:59Z
2016-01-27T19:53:59Z 2012-03-21 2012-03-21 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Оксентюк Р. А. «Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі Інтернет / Роман Оксентюк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Розвиток навчально-науково-виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“, 21 березня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 30-31. — (Маркетинг інновацій, трансфер технологій та інтелектуальна власність).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7769 Oksentyuk R. (2012) "Partnerski prohramy" yak odyn z naiposhyrenishykh vydiv prosuvannia produktu v merezhi Internet [«Affiliate programs» as one of the most common types of product promotion on the Internet]. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Rozvytok navchalno-naukovo-vyrobnychykh kompleksiv v umovakh transformatsiinoi ekonomiky" (Tern., 21 March 2012), pp. 30-31 [in Ukrainian]. |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
Матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Розвиток навчально-науково виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“
|
|
| Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
| Format |
30-31
|
|
| Coverage |
21 березня 2012 року
21 March 2012 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
| Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|