Запис Детальніше

«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі Інтернет

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі Інтернет
«Affiliate programs» as one of the most common types of product promotion on the Internet
 
Creator Оксентюк, Роман Андрійович
Oksentyuk, Roman
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-01-27T19:53:59Z
2016-01-27T19:53:59Z
2012-03-21
2012-03-21
 
Type Article
 
Identifier Оксентюк Р. А. «Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі Інтернет / Роман Оксентюк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Розвиток навчально-науково-виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“, 21 березня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 30-31. — (Маркетинг інновацій, трансфер технологій та інтелектуальна власність).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7769
Oksentyuk R. (2012) "Partnerski prohramy" yak odyn z naiposhyrenishykh vydiv prosuvannia produktu v merezhi Internet [«Affiliate programs» as one of the most common types of product promotion on the Internet]. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Rozvytok navchalno-naukovo-vyrobnychykh kompleksiv v umovakh transformatsiinoi ekonomiky" (Tern., 21 March 2012), pp. 30-31 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Розвиток навчально-науково виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 30-31
 
Coverage 21 березня 2012 року
21 March 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU