Маркетингові інноваційні рішення як інструмент реалізації концепції інноваційного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові інноваційні рішення як інструмент реалізації концепції інноваційного маркетингу
|
|
Creator |
Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна Hryshchenko, Olena Fedorivna |
|
Subject |
інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг innovative marketing інноваційні рішення инновационные решения innovative solutions |
|
Description |
Здатність українських підприємств розробляти та впроваджувати МІР в значній мірі залежить від наявності та кваліфікації персоналу, особливостей процедури пошуку та можливості залучення суб’єктом господарювання капіталу для інноваційного проекту, доступності нових технологій, особливостей співпраці бізнесу та наукових установ тощо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26032 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-06-01T10:08:05Z
2012-06-01T10:08:05Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грищенко, О.Ф.
Маркетингові інноваційні рішення як інструмент реалізації концепції інноваційного маркетингу [Текст] / О.Ф. Грищенко
// Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2012. - Т.1. - С. 47-49.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26032 |
|
Language |
uk
|
|