Запис Детальніше

Маркетингові інноваційні рішення як інструмент реалізації концепції інноваційного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові інноваційні рішення як інструмент реалізації концепції інноваційного маркетингу
 
Creator Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна
Hryshchenko, Olena Fedorivna
 
Subject інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг
innovative marketing
інноваційні рішення
инновационные решения
innovative solutions
 
Description Здатність українських підприємств розробляти та впроваджувати МІР в значній мірі залежить від наявності та кваліфікації персоналу, особливостей процедури пошуку та можливості залучення суб’єктом господарювання капіталу для інноваційного проекту, доступності нових технологій, особливостей співпраці бізнесу та наукових установ тощо.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26032
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2012-06-01T10:08:05Z
2012-06-01T10:08:05Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Грищенко, О.Ф. Маркетингові інноваційні рішення як інструмент реалізації концепції інноваційного маркетингу [Текст] / О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2012. - Т.1. - С. 47-49.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26032
 
Language uk