Запис Детальніше

Генезис писемності як перший приклад співробітництва між освітніми закладами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Генезис писемності як перший приклад співробітництва між освітніми закладами
 
Creator Сікорський, А. І.
 
Subject модель писемності
походження перших учбових закладів давнини
співпраця між учбовими закладами
model of writing
setting up of the first ancient schools
cooperation between schools
 
Description Ця робота представляє розроблену нами економічну модель писемності. Дана модель була використана для аналізу генезису трьох видів писемності. Це дозволило нам відповісти на питання походження цих видів писемності, а також показати ключову роль писемності в створенні учбових закладів та причини їх співробітництва у стародавні часи.
Також показано, як економічні фактори впливали на процес розвитку політики учбових
закладів щодо розвитку писемності.
This article presents our economic model of writing. The model was applied in the genesis of three writing systems. As the result, we managed to determine how these writing systems were invented and the key role of writing in setting up the first ancient schools and what made them co-operate. It was also demonstrated how the economic factors influence the policy of schools on the writing development.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-07-17T11:18:10Z
2018-07-17T11:18:10Z
2018-03-15
 
Type Article
 
Identifier Сікорський А. І. Генезис писемності як перший приклад співробітництва між освітніми закладами / Сікорський А. І. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 167–172. – Назва з титул. екрану.
978-966-956-090-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25113
 
Language uk