Запис Детальніше

Основні етапи формування міжкультурної компетенції студентів ВНЗ на заняттях англійської мови

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні етапи формування міжкультурної компетенції студентів ВНЗ на заняттях англійської мови
 
Creator Костюк, Тетяна Олександрівна
Костюк, Татьяна Александровна
Драб, Наталія Леонідівна
Драб, Наталия Леонидовна
 
Subject міжкультурна компетенція
міжнародна комунікація
іноземна мова
етапи навчання іноземної мови
cross-cultural competence
international communications
foreign language
stages of teaching a foreign language
 
Description У даній роботі надано комплексний аналіз етапів формування міжкультурної компетенції студентів ВНЗ. Нами виділено п’ять рівнів володіння міжкультурною компетенцією, визначено завдання викладача та вимоги до студентів для ефективного становлення спеціалістів, що повністю компетентні у міжкультурній комунікації.
This article outlines complex analysis of the stages of forming cross-cultural competence of university students. We have determined 5 stages of cross-cultural competence, described the task of a language instructor and formulated the demands of students with the aim of preparing efficient specialists who will be able to communicate successfully in the international environment.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-07-18T06:28:28Z
2018-07-18T06:28:28Z
2018-03-15
 
Type Article
 
Identifier Костюк Т. О. Основні етапи формування міжкультурної компетенції студентів ВНЗ на заняттях англійської мови / Костюк Т. О., Драб Н. Л. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 225–228. – Назва з титул. екрану.
978-966-956-090-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25125
 
Language uk