Запис Детальніше

Формування професійної лінгвокультури майбутніх фахівців

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування професійної лінгвокультури майбутніх фахівців
 
Creator Мамчур, К. В.
 
Subject лінгвокультура
інтеграція мовного курсу з курсами професійної підготовки
професійні іншомовні комунікативні уміння
арабська мова
linguaculture
integration of the language course with courses in professional training
foreign language professional communicative skills
Arabic language
 
Description Стаття присвячена розгляду шляхів вирішення проблеми формування професійної лінгвокультури під час викладання арабської мови для професійних цілей у немовному ВНЗ, які б забезпечували інтеграцію мовного курсу з курсами професійної підготовки. Запропонований підхід до вирішення проблеми полягає у формуванні професійних іншомовних комунікативних умінь майбутніх фахівців на основі експерієнційного навчання.
The paper is devoted to analyzing the ways of such professional linguaculture teaching
design in the Arabic for the specific purposes course at nonlinguistic higher education institutions which would ensure the integration of the language course with courses in professional training. The author suggests developing students’ fundamental profession-oriented Arabic communication skills on the basis of experiential learning.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-07-18T07:02:18Z
2018-07-18T07:02:18Z
2018-03-15
 
Type Article
 
Identifier Мамчур К. В. Формування професійної лінгвокультури майбутніх фахівців / Мамчур К. В. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 253–256. – Назва з титул. екрану.
978-966-956-090-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25131
 
Language uk