Ukrainian and Zimbabwean business cultures in the perspective of Hofstede’s 6-D Model
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Ukrainian and Zimbabwean business cultures in the perspective of Hofstede’s 6-D Model
					 | 
		|
| Creator | 
															Sydoryshyna, Y.
					 Pauller, Matsatsa  | 
		|
| Subject | 
															6-D Model
					 individualism collectivism power distance masculinity femininity uncertainty avoidance indulgence long-term orientation basic etiquette business do’s and taboos verbal and non-verbal communication business culture trade and economic cooperation 6-D модель індивідуалізм колективізм дистанція влади маскулінність фемінність уникнення невизначеності довгострокова орієнтація основний етикет вербальне та невербальне спілкування ділова культура торгово-економічне співробітництво  | 
		|
| Description | 
															This paper explores the culture of Zimbabwe, compared to Ukrainian culture with the help of Hofstede’s 6-D Model.
					 Об’єктом дослідження є культури Зімбабве та України, які порівнюються через призму 6-D моделі Хофстеде.  | 
		|
| Publisher | 
															ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
					 | 
		|
| Date | 
															2018-07-18T11:50:42Z
					 2018-07-18T11:50:42Z 2018-03-15  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Sydoryshyna Y. Ukrainian and Zimbabwean business cultures in the perspective of Hofstede’s 6-D Model / Sydoryshyna Y., Pauller Matsatsa // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 368–373. – Назва з титул. екрану.
					 978-966-956-090-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25158  | 
		|
| Language | 
															en
					 | 
		|