Запис Детальніше

Теоретичний аналіз розвитку громадсько-державного управління загальною середньою освітою в регіоні

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711241/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884
 
Title Теоретичний аналіз розвитку громадсько-державного управління загальною середньою освітою в регіоні
Теоретический анализ развития обществено-государственного управления общим средним образованием в регионе
Theoretical analysis of the development of public-state management of general secondary education in the region
 
Creator Калініна, Л.М.
Пастовенський, О.В.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description В тезах зазначено, що проблема теоретичного обґрунтування системи громадсько-державного управління загальноюсередньою освітою набуває особливої актуальності, особливо потребують окреслення тенденцій її розвитку, визначення принципів і функцій, чинників становлення досліджуваного феномену.
Також зазначає, що ефективним сучасним напрямом формування громадської складової в управлінні загальною середньою освітою є реалізація концепції громадсько-активних шкіл – навчальних закладів, у яких значна увага приділяється: налагодженню партнерських зв’язків між школою та всіма ресурсами, що існують у громаді; розвитку в таких школах освітніх, соціальних, оздоровчих послуг; підтримці молодіжних рухів; залученню до навчально-виховного процесу батьків; реалізації освітніх програм для дорослого населення, зміцненню родини та взаємин між мешканцями громади.
В тезисах говорится, что проблема теоретического обоснования системы общественно-государственного управления средним общим образованием приобретает особую актуальность, особенно нуждаются определение тенденций ее развития, определения принципов и функций, факторов становления исследуемого феномена.
Также отмечает, что эффективным современным направлением формирования общественной составляющей в управлении средним образованием является реализация концепции общественно-активных школ - учебных заведений, в которых значительное внимание уделяется: налаживанию партнерских связей между школой и всеми ресурсами, которые существуют в обществе; развития в таких школах образовательных, социальных, оздоровительных услуг; поддержке молодежных движений; привлечению к учебно-воспитательному процессу родителей; реализации образовательных программ для взрослого населения, укреплению семьи и отношений между жителями общины.
In the theses it is noted that the problem of theoretical substantiation of the system of public and social administration general average education becomes of special urgency, especially need to outline the trends of its development, the definition of principles and functions, factors of formation of the phenomenon under study.
Also notes that the effective modern direction of the formation of the social component in the management of secondary education is the implementation of the concept of public-active schools - educational institutions, in which considerable attention is paid to: establishing partnerships between the school and all resources that exist in society; development of educational, social, and health services in such schools; support of youth movements; involvement of parents in the teaching and upbringing process; implementation of educational programs for the adult population, strengthening of the family and relations between the community's residents.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711241/1/%D0%9F%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%9E.%D0%92._%D0%9A%D0%B0%D0%BBi%D0%BDi%D0%BD%D0%B0%20%D0%9B.%D0%9C._Anotovan_2015_71_73.pdf
- Калініна, Л.М. and Пастовенський, О.В. (2015) Theoretical analysis of the development of public-state management of general secondary education in the region In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2015 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 71-73. ISBN 978-966-644-398-5