Методологічний контекст фундаментального дослідження «Теорія і технології реалізації організаційних механізмів управління загальноосвітніми навчальними закладами»
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711242/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767 |
|
Title |
Методологічний контекст фундаментального дослідження «Теорія і технології реалізації організаційних механізмів управління загальноосвітніми навчальними закладами»
Методологический контекст фундаментального исследования «Теория и технологии реализации организационных механизмов управления общеобразовательными учебными заведениями» Methodological context of the fundamental research "Theory and technology of implementation of organizational mechanisms of management of general educational institutions" |
|
Creator |
Калініна, Л.М.
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В тезах зазначено, що методологія управління освітою, так само як і методологія педагогіки, розвивається за законами, закономірностями, тенденціями розвитку наукового знання у різних галузях наук. Також, методологія управління розвивається навколо управлінської діяльності та критичного мислення й охоплює сукупність таких компонентів як: методологія освітнього менеджменту, методологія інформаційного менеджменту, методологія організаційного менеджменту, методологія менеджменту культури, методологія організаційної культури тощо.
В тезисах говорится, что методология управления образованием, так же как и методология педагогики, развивается по законам, закономерностями, тенденциями развития научного знания в различных отраслях науки. Также, методология управления развивается вокруг управленческой деятельности и критического мышления и охватывает совокупность таких компонентов как: методология образовательного менеджмента, методология информационного менеджмента, методология организационного менеджмента, методология менеджмента культуры, методология организационной культуры и тому подобное. The theses state that the methodology of education management, as well as the methodology of pedagogy, develops according to laws, laws, and trends in the development of scientific knowledge in various branches of science. Also, the methodology of management develops around management and critical thinking and covers a set of components such as: the methodology of educational management, the methodology of information management, the methodology of organizational management, the methodology of cultural management, the methodology of organizational culture, and the like. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711242/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BBi%D0%BDi%D0%BD%D0%B0%20%D0%9B.%D0%9C._anotovani_2017_208_210.pdf
- Калініна, Л.М. (2017) Methodological context of the fundamental research "Theory and technology of implementation of organizational mechanisms of management of general educational institutions" In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 208-210. ISBN 978-966-644-398-5 |
|