Упровадження моделі мережевої організації профільного навчання в сучасну педагогічну практику
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711300/
|
|
Title |
Упровадження моделі мережевої організації профільного навчання в сучасну педагогічну практику
Внедрение модели сетевой организации профильного обучения в современной педагогической практике Implementation of the model of network organization of profile education in modern pedagogical practice |
|
Creator |
Мелешко, В.В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Розкрита проблема профілізації в старшій школі, що розв’язувалася шляхом теоретичного обґрунтування та розроблення моделі організації цього процесу та відповідного науково-методичного супроводу її упровадження. В основу моделі організації профільного навчання закладено ідеї мережевої взаємодії, як нового напряму в розвитку активних, відкритих, соціальних систем. При цьому зосереджено увагу на упровадженні моделі мережевої організації профільного навчання, що здійснюється на основі паритетної кооперації суб’єктів освітнього округу, враховуючи можливості та освітні потреби старшокласників, їхні наміри, здібності та інтереси, мотиви та спрямованість професійного самовизначення на ту чи іншу професію. Раскрыта проблема профилирования в старшей школе, что решалась путем теоретического обоснования и разработки модели организации этого процесса и соответствующего научно-методического сопровождения ее внедрения. В основу модели организации профильного обучения заложено идеи сетевого взаимодействия, как нового направления в развитии активных, открытых, социальных систем. При этом внимание сосредоточено на внедрении модели сетевой организации профильного обучения, что осуществляется на основе паритетов кооперации субъектов образовательного округа, учитывая возможности и образовательные потребности старшеклассников, их намерения, способности и интересы, мотивы и направленность профессионального самоопределения на ту или иную профессию. The problem of profiling in high school is solved, which was solved by theoretically substantiating and developing a model for organizing this process and corresponding scientific and methodological support for its implementation. The model of the organization of profile education is based on the ideas of network interaction as a new direction in the development of active, open, social systems. At the same time, attention is focused on the implementation of the model of the network organization of profile education, which is carried out on the basis of parity cooperation of the subjects of the educational district, taking into account the opportunities and educational needs of senior pupils, their intentions, abilities and interests, motives and direction of professional self-determination in any profession. |
|
Publisher |
СПД "Охотнік"
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711300/1/%D0%A3%D0%94%D0%9A%20%D0%94%D0%BD%D1%96%D0%BF%D1%80%D0%BE%202017.pdf
- Мелешко, В.В. (orcid.org/0000-0002-6224-5201 <http://orcid.org/0000-0002-6224-5201>) (2017) Implementation of the model of network organization of profile education in modern pedagogical practice Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах. Матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції (24-25 березня 2017 р., м Дніпро), 2. pp. 187-191. |
|