Запис Детальніше

Навчальні програми для підготовчого 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей глухих. Українська мова. Підготовчий, 1-4 класи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706001/
http://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/diti-z-osoblivimi-potrebami/programy-rozvinky.html
 
Title Навчальні програми для підготовчого 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей глухих. Українська мова. Підготовчий, 1-4 класи
Учебные программы для подготовительного 1-4 классов специальных общеобразовательных учебных заведений для детей глухих. Украинский язык. Подготовительный, 1-4 классы
Curriculum for preparatory 1-4 grades of special general educational institutions for deaf children. Ukrainian language. Preparatory, grades 1-4
 
Creator Жук, В.В.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
81 Linguistics and languages
 
Description У сучасній вітчизняній системі освіти дітей з порушеннями слуху співіснують різні організаційні форми навчання. Функціонують спеціальні школи (для глухих дітей, дітей зі зниженим слухом, дітей з порушеннями слуху); навчально-реабілітаційні центри; школи з інклюзивним навчанням; деякі діти з порушеннями слуху отримують освіту у загальноосвітніх школах на загальних підставах, без спеціального супроводу. Відтак, різняться й навчальні плани та методичні підходи, які використовуються.
Втім, незалежно від форми навчання, навчального плану, методичних підходів дитина повинна отримати певну кількість знань, досягти певного рівня загального та мовленнєвого розвитку на кожному етапі освітньої підготовки. Підготовка, отримана у початковій ланці, має забезпечувати можливість продовжувати навчання в основній. Відповідність програми з української мови цензовому рівню універсальність змісту й гнучкість основних вимог дозволяє використовувати її у закладах різних типів та за умов застосування різних методичних підходів.
В современной отечественной системе образования детей с нарушениями слуха сосуществуют различные организационные формы обучения. Функционируют специальные школы (для глухих детей, детей с пониженным слухом, детей с нарушениями слуха) учебно-реабилитационные центры; школы с инклюзивным обучением; некоторые дети с нарушениями слуха получают образование в общеобразовательных школах на общих основаниях, без специального сопровождения. Поэтому различаются и учебные планы и методические подходы, которые используются.Впрочем, независимо от формы обучения, учебного плана, методических подходов ребенок должен получить определенное количество знаний, достичь определенного уровня общего и речевого развития на каждом этапе образовательной подготовки. Подготовка, полученная в начальном звене, должно обеспечивать возможность продолжать обучение в основной. Соответствие программы по украинскому языку сословным уровню универсальность содержания и гибкость основных требований позволяет использовать ее в учреждениях различных типов и в условиях применения различных методических подходов.
In modern domestic education of children with hearing coexist different organizational learning. Function special schools (for deaf children, children with diminished hearing impairment, children with hearing impairment); educational and rehabilitation centers; schools with inclusive education; some children with hearing impairment are educated in secondary schools on a general basis, without specific support. Therefore, and different curricula and teaching approaches used.However, regardless of education, curriculum, teaching approaches child should receive a certain amount of knowledge to achieve a certain level of general and speech development at every stage of education and training. Training in the initial link, should provide an opportunity to continue their studies in the main. Compliance with the program of Ukrainian census content level of versatility and flexibility of the basic requirements allows its use in different types of institutions and the conditions of use of different methodological approaches.
 
Publisher Імех-ЛТД
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706001/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90%20%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%90%20%28%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%2C%201-4%20%D0%BA%D0%BB%29%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B3%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9.pdf
- Жук, В.В. (orcid.org/0000-0001-8183-5250 <http://orcid.org/0000-0001-8183-5250>) (2014) Curriculum for preparatory 1-4 grades of special general educational institutions for deaf children. Ukrainian language. Preparatory, grades 1-4 [Teaching Resource]