Развитие глухого ребенка в семье с использованием украинского жестового языка
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711384/
http://psychology-naes-ua.institute/files/pdf/zbirnik_materialiv_konferencii_chastina_1_stisnutij_1499604728.pdf |
|
Title |
Развитие глухого ребенка в семье с использованием украинского жестового языка
Розвиток глухої дитини у родині з використанням української жестової мови Development of a deaf child in the family using the Ukrainian sign language |
|
Creator |
Іванюшева, Н.В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Раскрыто содержание процесса развития коммуникативной деятельности глухого ребенка средствами украинского жестового языка (УЖЯ) в условиях семьи. На примере использования методического пособия проанализирован процесс работы над жестом, его лексическим значением.
The study is concerned with content of the process communicative activity of a deaf child by Ukrainian sign language means in terms of family education. Using the modern methodological handbook the process of working with signs, their lexical meaning is highlighted. У статті розкрито зміст процесу розвитку комунікативної діяльності глухої дитини засобами української жестової мови в умовах родинного виховання. На прикладі використання сучасного методичного посібника проаналізований процес роботи над жестами, їхніми лексичними значеннями. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711384/1/%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D1%88%D0%B5%D0%B2%D0%B0%20%D0%9D.%D0%92.%2C%202017.pdf
- Іванюшева, Н.В. (2017) Development of a deaf child in the family using the Ukrainian sign language Актуальні проблеми розвитку особистості в умовах міжкультурної взаємодії в освітньому просторі, 1. pp. 101-104. |
|