Особливості проектування програмного середовища навчання підлітків безпеці в мережі Інтернет
Журнал "Новітні комп'ютерні технології"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості проектування програмного середовища навчання підлітків безпеці в мережі Інтернет
Features of development software for teaching secondary school students the Internet security |
|
Creator |
Столбов, Денис Володимирович
|
|
Description |
Розглянуто питання створення програмного середовища навчання підлітків Інтернет-безпеці. Визначено особливості проектування такого програмного середовища. Цілі дослідження: визначити особливості проектування програмного середовища навчання підлітків безпечній поведінці в Інтернеті. Завдання дослідження: проаналізувати існуючі програмні засоби навчання учнів Інтернет-безпеці; визначити характер діяльності сучасних підлітків в Інтернет-просторі; сформувати особливості проектування програмного середовища навчання підлітків Інтернет-безпеці. Об’єкт дослідження: навчання учнів основної школи. Предмет дослідження: проектування програмного середовища навчання учнів Інтернет-безпеці. Методи дослідження: аналіз науково-педагогічних досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців з питань навчання учнів Інтернет-безпеці, проектування електронних засобів навчального призначення. Результати дослідження: проведено аналіз програмних засобів навчання учнів Інтернет-безпеці; охарактеризовано діяльність сучасних підлітків в Інтернет-просторі; визначено особливості проектування програмного середовища навчання підлітків безпечній поведінці в Інтернеті. Висновки та рекомендації: в процесі проектування програмного середовища, зорієнтованого на навчання підлітків Інтернет-безпеці необхідно враховувати вікові особливості їх розвитку, характер їх діяльності в Інтернет-просторі. Разом з цим розроблене програмне середовище повинно задовольняти вимогам, що висуваються до електронних засобів навчання.
This paper highlights the main aspects in development of software for teaching secondary school students the Internet security. The paper shows features of design the software. The research focus: to define features of design the software for teaching secondary school students the Internet security. Goals of study: to review programming learning tools for teaching pupils the Internet security; to determine the character of pupils’ activity in the Internet; to define the features of design the software for teaching secondary school students the Internet security. Object of the study: the learning process of secondary school students. Subject of the study: the development of the software for teaching secondary school students safety in the Internet. The research methods: study of researches about teaching pupils the Internet security and design programming learning tools. The results of the study: the programming learning tools for teaching pupils the Internet security were reviewed; the character of pupils’ activity in the Internet was determined; the features of design the software for teaching secondary school students the Internet security was defined. The conclusion: during the design the software for teaching secondary school students the Internet security is important to take into account age characteristics of the students, features of their activity in the Internet. Moreover requirements to computing learning tools must be included in development the software. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2015-12-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/893
|
|
Source |
New computer technology; Vol 13 (2015): Cloud technologies in education; 131-134
Новітні комп'ютерні технології; Том 13 (2015): Хмарні технології в освіті; 131-134 Новые компьютерные технологии; Том 13 (2015): Облачные технологии в образовании; 131-134 2309-1460 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/893/924
|
|